• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل مطالب: 1272
10

سرانجامِ جاده های مرگ رامشیر / مناقصه احداث باند دوم محور رامشیر-ماهشهر آغاز شد

  • کد خبر : 4950
  • 08 بهمن 1399 - 15:43
سرانجامِ جاده های مرگ رامشیر / مناقصه احداث باند دوم محور رامشیر-ماهشهر آغاز شد
متقاضیان شرکت در این مناقصه می توانند از تاریخ روز جاری مورخ ۸ بهمن ۹۹ لغایت ۱۳ بهمن ۹۹ اسناد مناقصه را از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به نشانی اینترنتی setadiran.ir دریافت کنند.

خابران / طبق اسناد منتشر شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان، مناقصه احداث باند دوم محور رامشیر-ماهشهر به طول ۱۰ کلیومتر از امروز آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری خابران، بر اساس موضوعات و مفاد مطرح شده در خلاصه مناقصه، از جمله الزامات اولیه جهت شرکت متقاضیان واجد شرایط در این مناقصه تک مرحله ای، انجام و اتمام پروژه تا حداکثر ۲۴ ماه شمسی قید شده است.همچنین، دوره تضمین حسن انجام عملیات موضوع پیمان به مدت ۵ سال در نظر گرفته شده است.

متقاضیان شرکت در این مناقصه می توانند از تاریخ روز جاری مورخ ۸ بهمن ۹۹ لغایت ۱۳ بهمن ۹۹ اسناد مناقصه را از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به نشانی اینترنتی https://etend.setadiran.ir/etend/index.action دریافت کنند و پس از دریافت اسناد مناقصه از سامانه ستاد میبایست تا حداکثر روز ۲۵ بهمن ۹۹ اقدام به تسلیم پاکت الف در محل اداره کل راه و شهر سازی استان خوزستان – اداره توسعه منابع انسانی و تحول اداری، کنند.

شایان ذکر است زمان بررسی پیشنهادات متقاضیان شرکت در مناقصه احداث باند دوم محور رامشیر-ماهشهر، روز دوشنبه مورخ ۲۷ بهمن ماه ۹۹ خواهد بود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.