• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل مطالب: 1270
10

تحولی عجیب در آبفا رامشیر / انتخاب بدتر از بد!

  • کد خبر : 5379
  • 20 بهمن 1399 - 22:54
تحولی عجیب در آبفا رامشیر / انتخاب بدتر از بد!
از ستار اسکندری، مدیریت سابق آب و فاضلاب روستایی رامشیر به عنوان مهره جایگزین حسن حسنی، مدیریت فعلی آبفا رامشیر نامبرده می شود.

از گوشه و کنار سفر غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان به رامشیر در روز سه شنبه هفته جاری،اخبار گوناگونی به گوش می رسد که یکی از این اخبار حول اداره آب و فاضلاب شهرستان رامشیر است که مدیریت ضعیف آبفا رامشیر پس از مدتی طولانی دسخوش تغییرات خواهد شد.

غلامرضا شریعتی که خود نیز در دوره زمام داری استانداری خوزستان، انتقادات بسیاری را نسبت به مدیریت و همچنین سیاست رفتاری خود نسبت به انواع اتفاقات و رخداد ها را به شخص خود جلب کرده بود، حال طبق اخبار ضد و نقیض، می آید که انتخابی بدتر از بد برای مدیریت جدید آبفا رامشیر را تایید کند!

از ستار اسکندری، مدیریت سابق آب و فاضلاب روستایی رامشیر به عنوان مهره جایگزین حسن حسنی، مدیریت فعلی آبفا رامشیر نامبرده می شود.

از غیر بومی بودن اسکندری که اولین اشکال انتخاب وی برای مدیریت آبفا رامشیر که بگذریم، از کارنامه غیر قابل دفاع و سرشار از ضعف مدیریت وی در آبفار رامشیر طی سالهای گذشته، که زبانزد شهروندان و روستائیان شهرستان است به هیچ عنوان نمی توان گذشت.

در صورت تحقق چنین اخبار و شایعاتی که اذهان بسیاری از شهروندان رامشیری را درگیر خود کرده است،می توان گفت؛ غلامرضا شریعتی که خود نیز طبق شنیده ها در واپسین روزهای زمام داری استانداری خوزستان به سر می برد، آخرین تاثیر منفی در امر مدیریتی خود را در شهرستان رامشیر به جای خواهد گذاشت، و به واقع انتخابی بدتر از بد را برای آبفا این شهرستان رقم خواهد زد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=5379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.