• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل مطالب: 1272
9

اعتصابات کارمندان اداره آب و فاضلاب شهری و روستایی رامشیر همچنان ادامه دارد

  • کد خبر : 5398
  • 28 بهمن 1399 - 9:55
اعتصابات کارمندان اداره آب و فاضلاب شهری و روستایی رامشیر همچنان ادامه دارد
کارگران و کارمندان اداره آب و فاضل آب رامشیر، آغاجاری و خرمشهر به عدم پرداخت حقوق و مطالب خود اعتراض کردند.

اعتصاب کارگران و کارمندان اداره آب وفاضلاب شهری و روستایی رامشیر وارد روز سوم خود شد.

کارگران و کارمندان اداره آب و فاضلاب رامشیر در سومین روز از اعتصاب، در اعتراض به عدم پرداخت ۷ ماه مطالبات حقوقی خود درب این اداره تجمع کردند و همچنین منتظر عمل به وعده های مسئولین هستند.

بعد از اعتصاب کارکنان اداره آب رامشیر در مراسم افتتاحیه چند طرح با حضور شریعتی ، مسئولین قول رفع مشکل را دادند اما از انجا که اخرین روز کاری غلامرضا شریعتی بعنوان استاندار خوزستان بود توجه و اهتمامی جهت رفع مشکل کارکنان از خود نشان نداد.

نماینده مجلس شورای اسلامی رامهرمز و رامشیر بعد از گذشته دو روز در سالن اجتماعات فرمانداری رامشیر جلسه ای را بعنوان رفع و پیگیری مطالبات کارکنان اداره آب و فاضل آب رامشیر تدارک دیده بود اما طبق اظهارات کارکنان محور صحبت های انجام شده با جلسه تدارک دیده همخوانی نداشت و بیشتر در خصوص آب و فاضل آب رامهرمز صحبت شد، و تاکنون این نماینده قدرت رفع مشکل اداره ای کوچک با چند کارمند را نداشته است.

امروز همزمان با سومین روز از اعتصاب کارکنان اداره آب و فاضل آب رامشیر، اخباری از ادارات آبفا آغاجری وخرمشهر نیز شنیده می شود که اعتصاباتی مشابه به عدم پرداخت حقوق و مطالبات داشته اند.

در سال گذشته تا به امروز کارکنان اداره آب و فاضل آب شهرهای استان خوزستان یکی پس از دیگری به وضعیت عدم پرداخت حقوق و مطالب اقدام به تجمع و اعتصاب میکنند، حالا باید دید ۱۸ نماینده استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی توانایی مطالبه گری حقوق و مطالبات کارمندان را از وزیر نیرو دارند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=5398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.