• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل مطالب: 1270
7

مدیران استانی حق شکایت از نقد منصفانه و سازنده رسانه‌ها را ندارند

  • کد خبر : 5425
  • 13 اسفند 1399 - 23:00
مدیران استانی حق شکایت از نقد منصفانه و سازنده رسانه‌ها را ندارند
استاندار خوزستان گفت: مدیران و مسئولان استانی حق شکایت از نقد منصفانه و سازنده رسانه‌ها را ندارند، البته فضای توهین و تهمت برای ما قابل پذیرش نیست.

استاندار خوزستان امروز با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز خوزستان، مدیر عامل خانه مطبوعات خوزستان و مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان دیدار کرد.

در این دیدار قاسم سلیمانی‌دشتکی بر لزوم حضور گردشی یک نماینده از مدیران رسانه‌های رسمی به انتخاب کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا، در جلسات ستاد استانی مدیریت بیماری ناشی از ویروس کرونا تاکید کرد و اظهار داشت: مسئولین دولتی نمی‌توانند به خوبی بیان کننده خواست و مطالبات مردم باشند لذا لازم است نماینده مدیران مطبوعات و خبرگزاری‌ها در جلسات حضور یابد و موارد را به عنوان ستاد استانی منتقل کند تا بتوانیم با تعامل و هم‌افزایی به مقابله با این بیماری همه گیر برویم.

وی افزود: از ابتدای انتصاب اینجانب در سمت استاندار خوزستان، تمایل داشتم نشستی با اصحاب رسانه‌ داشته‌باشم تا از نظرات و ظرفیت‌های این قشر بهره‌مند شویم اما شرایط قرمز و ویژه کرونایی این فرصت را از ما گرفت و ان شاءالله در فرصت مناسب این موضوع در دستور کار قرار می گیرد.
نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه رسانه‌ها باید در نقد مدیران و مسئولان آزاد باشند، بیان کرد: اصحاب رسانه با انتشار مطالب سازنده می‌توانند ما را در توسعه و تعالی جایگاه خوزستان یاری کنند، مدیران و مسئولان استان نیز حق شکایت از نقد منصفانه و سازنده اصحاب رسانه را ندارند اما ما مخالف توهین و تهمت هستیم و این فضا برای ما قابل پذیرش نیست.

گفتنیست در این دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی “ایرنا” مرکز خوزستان، مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان و مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان نیز بر دغدغه‌های اصحاب رسانه، خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه‌ای تاکید کردند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=5425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.