• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل مطالب: 1270
6

انتخاب هیات اجرایی برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رامشیر

  • کد خبر : 5449
  • 22 اسفند 1399 - 23:38
انتخاب هیات اجرایی برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رامشیر
عمل به قانون، مهمترین اصل در برگزاری انتخابات است و از تمامی عوامل اجرایی و نظارت و بازرسی درخواست می‌شود تا در جریان این رویداد مهم، به مُر قانون عمل کنند.

خابران/جلسه انتخاب هیات اجرایی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حوزه انتخابیه رامشیر به ریاست سالم عبادی سرپرست فرمانداری شهرستان رامشیر و با حضور رییس دادگستری شهرستان، دادستان عمومی وانقلاب شهرستان، رییس اداره ثبت احوال،رییس هیت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری شهرستان ، رییس نظارت بر انتخابات شوراها و دیگر اعضا درسالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان رامشیر در این جلسه اظهار داشت: گفتمان نظام سیاسی جمهوری اسلامی مبتنی برحاکمیت آرای ملت است و همه افراد از مردم تا مسئولان برای برگزاری انتخابات با شکوه در سال آینده باید تلاش خود را انجام دهند.

 

عبادی افزود: انتخابات، نماد مردم سالاری دینی است و آراء مردم، حق‌الناس است که همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات موظفند با امانت داری از آن مراقبت و محافظت کنند.

وی اظهار داشت: عمل به قانون، مهمترین اصل در برگزاری انتخابات است و از تمامی عوامل اجرایی و نظارت و بازرسی درخواست می‌شود تا در جریان این رویداد مهم، به مُر قانون عمل کنند.

 

فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در رامشیر گفت: اخلاق‌مداری و رعایت اصل بی‌طرفی از مهمترین وظایف کلیه دست‌اندرکاران امر انتخابات است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی تاکید کرد: در شرایط حساسی که دنیا نظاره‌گر تصمیم و عملکرد ملت ایران است و همه در انتظار این هستند که ملت همیشه حماسه ساز ما در رویداد ۲۸ خردادماه چگونه عمل خواهند کرد، همه موظفند تا با مشارکت گسترده و حضور مقتدرانه خود در این رویداد مهم سیاسی، از عزت و اقتدار ایران اسلامی حراست کنند.

وی درپایان افزود: هدف نهایی انتخاب هیات های اجرایی انتخابات، برگزاری مناسب آن و تامین صحت و سلامت انتخاب مردم و صیانت از آرای مردمی به عنوان امانتی ارزشمند برای نظام اسلامی است.

در ادامه با اخذ آرای معتمدان شهرستانی، هشت نفر به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی و ۹ نفر نیز به عنوان اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری به ترتیب سید هادی حسینی ،داریوش بهبهانی، حیدر حیدری ،عبدالزهراچعبی،فرزادبگدلی،سعیدقنواتی، ناجی شریفی، امیرعامری، به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر رامشیر و مشراگه انتخاب شدند.

گفتنی است برابر دستورالعمل جدید این هشت نفر به علاوه غلامرضا کردونی نیز به عنوان هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=5449

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.