• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل مطالب: 1272
6

شناسایی بازماندگان از تحصیل شهرستان رامشیر در جهت رفع مشکلات و ادامه تحصیل

  • کد خبر : 5474
  • 25 اسفند 1399 - 11:52
شناسایی بازماندگان از تحصیل شهرستان رامشیر در جهت رفع مشکلات و ادامه تحصیل
شناسایی وجذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل نیازمند همکاری جدی ادارات آموزشی و پرورش،کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی است .

خابران/سرپرست فرمانداری شهرستان رامشیر با تاکید بر لزوم شناسایی بازماندگان از تحصیل در شهرستان اظهار داشت: کمیته ای برای شناسایی بازماندگان از تحصیل در شهرستان، تشکیل خواهد شد؛ و بررسی با رفع مشکلات آنان، ادامه تحصیل ایشان مرتفع می شود.

سالم عبادی ادامه داد: بازماندگی از تحصیل واقعیتی تلخ است و باید مرتفع شود، بازماندن از تحصیل امروزه و در قرن جدید یک آسیب اجتماعی مهم محسوب می شود که به باز تولید آسیب های اجتماعی منجر می شود.

عبادی تصریح کرد:مشکلات اقتصادی، فقدان آگاهی والدین، مشکلات جسمی و ذهنی کودکان، بیکاری والدین، عدم توانی خرید تبلت برای فرزندان را از جمله دلایل مختلف بروز این آسیب مهم اجتماعی و فرهنگی بر شمرد.

وی گفت: شناسایی وجذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل نیازمند همکاری جدی ادارات آموزشی و پرورش،کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی است .

رئیس شورای تامین شهرستان بیان داشت: شیوع ویروس کرونا در روند آموزش دانش آموزان تاثیر زیادی داشته و دانش آموزان با مشکلات عدیده ای روبرو شده اند.
وی گفت: تهیه تبلت جهت نصب برنامه های آموزشی برای برخی از دانش آموزان و خانوادهای آنان میسر نبود و نیازمند توجه خیرین شریف شهرستان است که اهتمام ویژه ای در این زمینه داشته باشند.

شایان ذکر است شهرستان رامشیر درسال ۱۳۹۹ تعداد ۳۶۱ دانش آموز بازمانده از تحصیل داشته است که باتلاش آموزش و پرورش ۵۳ نفر شناسایی و با رفع موانع و مشکلات، مجددا به تحصیل مشغول شدند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=5474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.