• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل مطالب: 1272
5

ماجرای بازداشت ۲ داماد به همراه پدر از زبان سرپرست فرمانداری رامشیر

  • کد خبر : 5485
  • 28 اسفند 1399 - 10:15
ماجرای بازداشت ۲ داماد به همراه پدر از زبان سرپرست فرمانداری رامشیر
در پی برگزاری مراسم جشن عروسی با جمعیت بالا در شهر مشراگه، عوامل اصلی برگزار کننده این جشن از جمله دو داماد به همراه پدرشان به دستور مقام قضائی بازداشت شدند.

خابران/سالم عبادی سرپرست فرمانداری شهرستان رامشیر در گفتوگو با خبرنگار خابران گفت: در پی برگزاری مراسم جشن عروسی با جمعیت بالا در شهر مشراگه، عوامل اصلی برگزار کننده این جشن از جمله دو داماد به همراه پدرشان به دستور مقام قضائی بازداشت شدند.

سرپرست فرمانداری رامشیر پس از انتشار خبر بازداشت دو داماد به همراه پدرشان به دستور دادستان شهرستان اضهار داشت: متاسفانه علی رغم تاکیدات مکرر ستاد مقابله با کرونا رامشیر نسبت به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم برگزاری اجتماعاتی مانند جشن و عزا، اما گاهی شاهد بی توجهی برخی شهروندان نسبت به این مهم هستم.

عبادی افزود؛ در روز گذشته خبری مبنی بر برگزاری تجمعی چشمگیر در شهر مشراگه به علت برگزاری جشن عروسی، به دست ستاد مقابله با کرونا شهرستان رسید که پس از بررسی های لازم مشخص شد، عوامل برگزارکننده این اجتماع پیش از این اقدام به امضای تعهد نسبت به عدم ایجاد تجمع کرده بودند که به محض تخطی از تعهد و ممنوعیت های وضع شده توسط ستاد مقابله با کرونا، به دستور مستقیم دادستان محترم شهرستان بازداشت شدند.

وی با بیان این مطلب که پس از گسترش ویروس جهش یافته کرونا از نوع انگلیسی در شهرستان های اطراف که منجربه ایجاد وضعیتی بسیار خطرناک و قرمز شده است تاکید کرد؛ در صورت مشاهده هر گونه تخطی از مواضع و ممنوعیت های وضع شده توسط ستاد مقابله با کرونا رامشیر از سوی متخلفان، به شدت با این متخلفین برخورد خواهد شد و اجازه سلب امنیت بهداشتی و جانی مردم به کسی داده نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=5485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.