• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
9

اختلالات بیش از حد اپراتورهای همراه در تماس های تلفنی!

  • کد خبر : 5487
  • 29 اسفند 1399 - 12:30
اختلالات بیش از حد اپراتورهای همراه در تماس های تلفنی!
در روز های گذشته،شبکه تماس های صوتی اپراتورهای تلفن همراه از جمله همراه اول و ایرانسل دچار اختلالاتی شده، که مهمترین آنها اختلال انتقال(دایورت) ناخواسته تماسها به شماره تلفن های ناشناس است!

خابران / در روز های گذشته،شبکه تماس های صوتی اپراتورهای تلفن همراه از جمله همراه اول و ایرانسل دچار اختلالاتی شده، که مهمترین آنها اختلال انتقال(دایورت) ناخواسته تماسها به شماره تلفن های ناشناس است!

بر اساس گزارشات مردمی و همچنین وقوع اختلالات انتقال تماس های صوتی به طور ناخواسه به شماره تلفن های ناشناس برای افراد مطلع و خبرنگاران، باعث ایجاد مشکلاتی شده، و عدم رفع آنها در کوتاه مدت ،سوءتفاهمات عجیب و غریبی را برای بسیاری از شهروندان ایجاد کرده اند.

از اختلال در انجام فعالیت های روزمره کاری تا شک و تهدید مخاطب مورد نظر از جمله مشکلات و سوءتفاهماتی هستند که انگشت اتهام هموطنان نسبت به این بی نظمی ارتباطی را به سوی اپراتور های تلفن همراه کشور نشانه رفته است.

پیش از این نیز اختلالات شدید اینترنت همراه و کندی مداوم سرعت در این شبکه که تا به امروز ادامه دار بوده است، صدای نارضایتی مردم را درآورده است.خرید بسته های به شدت گران اینترنت همراهی در کنار ارائه سرعتی نامطلوب و حجم اینترنتی کاذب، زیان کلان را نصیب مردم، و سود کلان تر را نصیب اپراتور های تلفن همراه کرده است.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=5487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.