• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل مطالب: 1272
8

مطالبات رسانه ها توسط ادارات پرداخت شوند / تعدد رسانه ها در خوزستان ، ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه استان فراهم کرده است

  • کد خبر : 5540
  • 25 فروردین 1400 - 15:18
مطالبات رسانه ها توسط ادارات پرداخت شوند / تعدد رسانه ها در خوزستان ، ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه استان فراهم کرده است
بسته های معیشتی در ماه مبارک رمضان به خبرنگاران و اصحاب رسانه تعلق می‌گیرد.

خابران/ به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات، افشار پرویزی بابادی مدیر عامل خانه مطبوعات خوزستان با اشاره به مصوبه استانداری برای حضور چندین خبرنگار در جلسات و نشست های خبری از استاندار محترم خواست تا این موضوع پیگیری شود و موانع سد راه خبرنگاران برداشته شود.

پرویزی بابادی با تاکید بر پرداخت مطالبات اصحاب رسانه، نشریات و روزنامه ها از برخی سازمان های خواستار پیگیری این موضوع شد تا حق و حقوق رسانه های استان که مطالباتی از ارگان ها دارند پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۴ روزنامه فعال در استان خوزستان منتشر می شود، افزود: این تعداد روزنامه در استان خوزستان نشان دهنده فعال بودن اصحاب رسانه در خوزستان است و البته وجود هفته نامه ها و پایگاه های خبری هم به همین شکل است که ظرفیتی خوبی برای توسعه استان فراهم کرده است و ما انتظار داریم ضمن توجه بیشتر به رسانه ها، آگهی های پتروشیمی های خوزستان به جای خارج استان بخشی هم به رسانه های محلی هم داده شود تا برخی از هزینه های مطبوعاتی های خوزستان هم تامین شود.

پرویزی بابادی تصریح کرد:در ماه رمضان بسته های معیشتی به خبرنگاران و اصحاب رسانه تعلق می‌گرفت این موضوع برای ماه رمضان امسال هم می‌خواهیم با تلاش و همکاری استانداری و برخی سازمان ها صورت بگیرد.

افشار پرویزی بابادی از استاندار خواست که پیگیری واکسیناسیون خبرنگاران در اولویت قرار بگیرد زیرا اصحاب رسانه بخاطر حضور فعالانه خبرنگاران و عکاسان در عرصه های تهیه خبر در مناطق پرخطر بیمارستان ها و …. در معرض ابتلا به کرونا هستند.

در بحث شکایت هایی که برخی مدیران از خبرنگاران دارند که بخاطر برخی نقد و انتقادات که توسط خبرنگار یا رسانه صورت میگیرد این قول از استاندار خوزستان گرفته شد تا هر گونه نقد و انتقاد آزاد باشد، البته این مورد به غیر از موضوع توهین و… هست.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=5540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.