• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل مطالب: 1270
6

گزارش قابل تامل و خواندنی از تعامل ارگان ها با رسانه های استان خوزستان

  • کد خبر : 5564
  • 01 اردیبهشت 1400 - 2:47
گزارش قابل تامل و خواندنی از تعامل ارگان ها با رسانه های استان خوزستان
گزارش عملکرد کمیته پایگاه های خبری استان خوزستان؛ در این گزارش تعامل ارگان ها با رسانه های، غنی ترین استان کشور را بخوانید!

خابران/ گزارش عملکرد کمیته پایگاه های خبری جهت استحضار مدیر عامل خانه مطبوعات استان خوزستان و همکاران گرامی

با شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، جلساتی برگزار و توافق شد که صرفا به پایگاه های خبری با تولید اخبار همکاری شود و مقرر گردید برای تسهیل کار تولید خبر، موضوعات مختلفی برای رسانه ها اعلام شود اما علیرغم پیگیری های فراوان هرگز موضوعی برای فعالیت خبرنگاران اعلام نشد.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برای تولید و انتشار اخبار اعلام آمادگی کرد و موضوعات مختلفی را برای فعالیت رسانه ها در کانال اطلاع رسانی اعلام نمود و هم اکنون نیز این تعامل برقرار است.
شرکت ملی حفاری ایران به دلیل وقوع بیماری کرونا برگزاری هرگونه جلسه را ملغی اعلام نمود.
با شرکت آبفا خوزستان یک نشست جهت تعامل با پایگاه های خبری برگزار شد که نتیجه ای حاصل نگردید و مقررشد در جلسه بعد تفاهم نامه ای منعقد شود اما پس از تماس های مکرر از سوی کمیته پایگاه های خبری ، پاسخ مناسبی دریافت نشد.
شرکت ملی پخش فرآورده  نفتی خوزستان پس ازنخستین ارتباط تلفنی تا کنون پاسخی به کمیته نداده است و کماکان  تماس های کمیته را پاسخ نمی دهد.
شرکت های پتروشیمی استان خوزستان نه تنها وقعی به رسانه های خوزستان ننهادند هرگز خود را پاسخگو به این کمیته ندیده و در نهایت بی توجهی از پاسخ صریح به کمیته اجتناب کردند.
شرکت برق منطقه ای خوزستان با وجود پیگیری های مکرر کمیته، اقدامی جهت برگزاری جلسه نکرد.
نیروگاه رامین اهواز برای تعامل های بیشتر اعلام آمادگی نمود اما به دلیل تعطیلی های هفته های اخیر تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است.
شرکت شهرکهای صنعتی اعلام کرد امکان تعامل مالی با پایگاه های خبری، به دلیل محدودیت های اداری و ساختاری وجودندارد و به فقدان مجوز لازم برای پرداخت هزینه های رپورتاژ و تولید خبر اشاره کرد.
شرکت گاز خوزستان پس از بیش از سه ماه رایزنی، در نهایت تعامل با پایگاه های خبری را منوط به احراز شرایطی مانند معرفی نامه، مجوز، فعالیت مستمر و… دانست و پس از تکمیل مراحل اعلام شده در یک مرحله در قالب عنوان بسته حمایتی از رسانه ها  رپورتاژ ۳۰۰ هزارتومانی تدارک دید که پس از گذشت چندماه از سرنوشت ولخرجی های این شرکت خبری نشده است!
شرکت غله خوزستان علیرغم ماهیت تجاری اقتصادی اش اعلام نمود که امکان تعامل مالی با رسانه ها را ندارد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=5564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.