• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل مطالب: 1272
8

سرپرست فرمانداری رامشیر: دست فروشان حق برپایی قرفه در پیاده رو ندارند

  • کد خبر : 5618
  • 18 اردیبهشت 1400 - 13:59
سرپرست فرمانداری رامشیر: دست فروشان حق برپایی قرفه در پیاده رو ندارند
خودروها با پلاک غیر بومی حق ورود به شهرستان را نداشته و خودروها با پلاک بومی اجازه خروج از شهر را ندارند و افرادی که به دستورات ابلاغی توجهی نکنند توسط پلیس راهور به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

خابران/ سرپرست فرمانداری رامشیر در جلسه ستاد کرونا گفت: با تلاش شبانه روزی اعضای ستاد کرونا توانستیم وضعیت شهرستان را از قرمز به نارنجی، و در نهایت به وضعیت زرد کرونایی برسانیم.

عبادی در نشست ستاد مقابله با کرونا عنوان کرد؛ خودروها با پلاک غیر بومی حق ورود به شهرستان را نداشته و خودروها با پلاک بومی اجازه خروج از شهر را ندارند و افرادی که به دستورات ابلاغی توجهی نکنند توسط پلیس راهور به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.
در ادامه این جلسه اعلام شد دست فروشان حق برپایی قرفه در پیاده رو و یا خیابان اصلی بازار را ندارند و بازاریان نیز باید با توجه به دستورات ابلاغی ستاد کرونا اقدام به فعالیت کنند.شهرداری نیز با دستور سرپرست فرمانداری رامشیر موظف به نظارت بیشتر به بازار شهرستان شد و به همراه نیروی انتظامی و بهداشت شرایط بازار و عبور و مرور را کنترل و از بروز ازدحام و شلوغی جلوگیری شود.در رابطه با بهشت آباد(مزار) رامشیر تصمیم بر تعطیلی آن تا اطلاع ثانوی گرفته شد.

عبادی در خصوص برگزاری نماز عید سعید فطر تصریح کرد: جلسه شیوه برگزاری نماز عیدفطر به زودی برگزار و نحوه برگزاری مناسب به اطلاع مردم خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=5618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.