• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل مطالب: 1270
6

کمر رسانه ها را نشکنید!

  • کد خبر : 5629
  • 23 اردیبهشت 1400 - 21:43
کمر رسانه ها را نشکنید!
برخی از ارگان ها کم لطفی کرده و مطالبات سه تا چهار ساله رسانه ها را پرداخت نکرده اند و این باعث می شود کمر رسانه های خوزستان بشکند.

خابران/ افشار پرویزی بابادی مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان با اشاره به اینکه خیلی از روابط عمومی ها با اصحاب رسانه و خانه مطبوعات ارتباط ندارند و ما شناختی از آن ها نداریم گفت: ما از روابط عمومی های ادارات و سازمان های استان گلایه مند هستیم که رفتار و ارتباط مناسبی با اصحاب رسانه ندارند.
پرویزی بابادی افزود: برخی از ارگان ها کم لطفی کرده و مطالبات سه تا چهار ساله رسانه ها را پرداخت نکرده اند و این باعث می شود کمر رسانه های خوزستان بشکند.
وی با بیان اینکه ما اولین استان بعد از تهران از نظر تنوع رسانه ها هستیم گفت: استان خوزستان ۱۸۴ پایگاه خبری دارد که رتبه خیلی بالایی در سطح کشور است و روزانه ۲۴ روزنامه در خوزستان چاپ می شود.
مدیر خانه مطبوعات خوزستان ادامه داد: مطبوعات استان انتظار حمایت از سوی ادارات و ارگان ها را دارند تا به عنوان افسران جنگ نرم بتوانند با قدرت بیشتر در این عرصه فعالیت داشته باشند.
پرویزی بابادی با اشاره به نقش رسانه ها در انتخابات گفت: ما پیشنهاد می دهیم هر کدام از روابط عمومی ها ده تا از رسانه ها را پوشش دهند تا در زمینه ها خبری یاری رسان باشند ماهم پای کار هستیم.
وی افزود: برخی از روابط عمومی ها نشست های خبری را گزینشی کرده اند و تعداد خاصی از خبرنگاران را به این برنامه ها دعوت می کنند که این رفتار مناسبی نیست.
پرویزی بابادی گفت: در این بین هستند روابط عمومی هایی که کنار مطبوعات هستند و از لحاظ مالی پشتیان آن ها هستند.
مدیر خانه مطبوعات خوزستان گفت: انعکاس برنامه ها و اقدامات دولت باید توسط روابط عمومی ها در اختیار مطبوعات قراربگیرد تا برای مردم بیان شود و این تعاملی است که انتظار داریم به طور جد پیگیری و صورت بگیرد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=5629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.