• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل مطالب: 1272
6

مدیر خانه مطبوعات خوزستان: با انسجام و همدلی اصحاب رسانه در استان مشکلات را حل خواهیم کرد

  • کد خبر : 5725
  • 17 تیر 1400 - 21:15
مدیر خانه مطبوعات خوزستان: با انسجام و همدلی اصحاب رسانه در استان مشکلات را حل خواهیم کرد
نشست هم اندیشی مدیر خانه مطبوعات استان با اصحاب رسانه خوزستان در محل هتل گیت بوستان شامگاه چهارشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

خابران/ افشار پرویزی بابادی، مدیر خانه مطبوعات خوزستان در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه خوزستان با اشاره به اینکه برای شنیدن مسائل و موضوعات مهم خبرنگاران آمده‌ایم ، از اقدامات صورت گرفته توسط خانه مطبوعات برای خبرنگاران در یکسال گذشته سخن گفت.

بابادی تشریح کرد، شکست انحصار آگهی های پستی، مکاتبه با نهاد ریاست جمهوری، تشکیل کمیته ساماندهی، عضویت بیش از ۱۰۰ خبرنگار و مدیر مسئول جدید در خانه مطبوعات، تجهیز وسایل ورزشی، دریافت سهمیه واکسیناسیون برای خبرنگاران عضو و میدانی، تردد خودروهای اصحاب رسانه در ساعات محدودیت شبانه با هماهنگی نیروی انتظامی، زمین برای توزیع کننده های روزنامه ها، رسیدگی به شکایت مدیران از خبرنگاران به ویژه در شهرستان ها، سفرهای کاری و زیست محیطی باخبرنگاران، برگزاری جشنواره مطبوعات، پیگیری مطالبات اصحاب رسانه از ارگان ها، توزیع بسته ارزاق، هدایای روزخبرنگار از جمله اقدامات خانه مطبوعات در یک سال گذشته می باشد که البته شرایط کرونا خیلی ما را محدود کرده است.

پرویزی بابادی با تاکید بر حمایت های اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات از پشتیبانی و همراهی این عزیزان در مسائل و موضوعات مختلف و پیگیری مشکلات خبرنگاران گفت.

مدحجی عضو هیات مدیره خانه مطبوعات نیز در این نشست عنوان کرد: موضوعات مطرح شده و مورد توجه توسط خبرنگاران و مدیر خانه در جلسات هیات مدیره مطرح و رسیدگی های لازم صورت می گیرد.

در این نشست خبرنگاران نیز به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند که موضوع بیمه خبرنگاران و اختصاص بیمه تکمیلی و بیمه تجهیزات خبرنگاران و عکاسان، وضعیت حقوقی و معیشتی، اختصاص برنامه هایی برای ورزش بانوان و آقایان، تشکیل تعاونی برای ارائه تسهیلات، برگزاری دوره های آموزشی، حضور اصحاب رسانه در نشست های تخصصی، موضوعات حقوقی، امنیت شغلی خبرنگاران، تسهیلات مسکن، برگزاری نشست های مشترک با مدیران سازمان ها، راه اندازی سیستم یکپارچه و بانک اطلاعاتی خبرنگاران، وضعیت ساختمان خانه مطبوعات، برگزاری همایش ها، رسیدگی به موضوع تعدد پایگاه های خبری و کیفی سازی رسانه ها، کارگاه های آموزشی سواد رسانه ای، کمک به جذب خبرنگاران، توزیع عادلانه آگهی ها بین رسانه ها، معضلات و مشکلات صفحه آرا ها از جمله مسائلی بودند که توسط خبرنگاران در این نشست با مدیر عامل خانه مطبوعات خوزستان، از جمله بیانات آنان در این نشست بود.

پس از صحبت های خبرنگاران و بیان پیشنهادات و انتقادات، مدیر عامل خانه مطبوعات خوزستان اظهار کرد: ان شالله بتوانیم صندوق اصحاب رسانه را در سال جاری افتتاح کنیم تا تسهیلات به خبرنگاران تعلق بگیرد، در بحث آموزش خدمات خوبی ارائه خواهد شد.

افشار پرویزی بابادی با بیان اینکه پیگیر سفرهای زیست محیطی هستیم به سفر روز جمعه خبرنگاران برای بازدید از سد کرخه و دز اشاره کرد و گفت: روز جمعه ۱۸ تیرماه سفری با اصحاب رسانه برای بازدید از سدهای دز و کرخه خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در موضوع امنیت شغلی خبرنگاران و پیگیری مطالبات آن ها برنامه ریزی منسجمی خواهیم داشت، ان شالله امسال بتوانیم برنامه روز خبرنگار را خیلی خوب برگزار کنیم، همچنین وضعیت ساختمان خانه مطبوعات را پیگیر هستیم.

بابدی در پایان اصحاب رسانه را به انسجام و همدلی دعوت کرد و معتقد بود می توان با حفظ انسجام وهمدلی در بین اصحاب رسانه از پس مشکلات برآییم.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=5725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.