• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل مطالب: 1272
9

پیام تبریک مسئولان رامشیری به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 6024
  • 16 مرداد 1400 - 22:58
پیام تبریک مسئولان رامشیری به مناسبت روز خبرنگار
به مناسبت گرامیداشت یاد و نام خبرنگار گرانقدر شهید محمود صارمی و پاسداشت مقام و جایگاه اصحاب رسانه، هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت این شهید والامقام به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است.

خابران/همزمان با ۱۷ مرداد، سالروز شهادت شهید صارمی، که روز خبرنگار نامیده شده است؛ شماری از مسئولان رامشیری در پیام‌های جداگانه ای این روز را به خبرنگاران و اصحاب رسانه رامشیر تبریک گفتند.

بی‌‏تردید خبرنگاران، سنگربانان همیشه بیدار و قلب تپنده جامعه هستند

حاج ابراهیم متینیان،نماینده مردم شریف رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی طی پیامی گفت:هفدهم مردادماه گرامیداشت نام و یاد شهید محمود صارمی و شهدای خبرنگاری است که با سلامت نفس و قلمشان به اعتبار حرفه مقدس خبرنگاری ارزشی دو چندان افزودند.امروزه و در عصر ارتباطات و اطلاع‏‌رسانی ، شرایط پر مخاطره دنیا نسبت به گذشته به گونه ای است که برای تبادل افکار و اطلاعات سالم، بی شک نیاز به صلابت قلم و رسالت خبرنگارانی است که با روشنگری و صدق گفتار، اخبار درست را به ذهن پویای مردم اهدا و دنیا را از اخبار کذب و تاریک در امان نگه می دارند.بی‌‏تردید خبرنگاران، سنگربانان همیشه بیدار و قلب تپنده جامعه هستند که با نشر اخبار و اطلاعات صحیح، زمینه رشد پندارهای عموم را فراهم می‏‌کنند. مجاهدت های اصحاب رسانه در روزهای مبارزه با کرونا نیز فراموش نشدنی است، آنها در کنار مجاهدان سلامت و مجاهدان معیشت ضلع سوم نبرد با کرونا را تشکیل دادند و با اطلاع رسانی و آموزش، گام بلندی را در جریان این مبارزه نفس گیر برداشتند.اینجانب فرصت را غنیمت دانسته و با  گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان عرصه دانایی، هفدهم مرداد روز خبرنگار را تبریک عرض نموده و به مصداق حدیث شریف «مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل‏»، ضمن قدردانی از تلاش‌های فعالان متعهد رسانه‌ای استان اعم از مجموعه خبر صدا و سیما  استانی ،خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی و مطبوعات  و نشریات وزین استان خوزستان بویژه اصحاب رسانه و خبرنگاران پرتلاش حوزه انتخابیه ام، توفیق همگان را از درگاه خداوند بصیر و سمیع خواهان و خواستارم.

 

بی تردید و به دور از سخنان کلیشه ای، هنر و قلم خبرنگاران آزاده و آگاه ایران زمین سزاوار شایسته ترین قدرشناسی و تکریم هاست

دکتر سالم عبادی فرماندار شهرستان رامشیر گفت: ۱۷ مرداد روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می‌زنند و در راه حقیقت و رسالت خطیر آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و وثیق ،همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه ای اهتمام می ورزند.

خبرنگاران طلایه داران راستین خدمت به نظام خبررسانی در جمهوری اسلامی ایران همواره سعی بر آن داشته‌اند که با تلاش وافر، جهان را با هاله‌ای از قداست در هم آمیزند، تا آنچه را که عرضه می‌دارند ارزش خدایی به خود گیرد. خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند، خبرنگاران وجدان بیدار جامعه جهانی و تصویرگر زمان خویشند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

بی تردید و به دور از سخنان کلیشه ای، هنر و قلم خبرنگاران آزاده و آگاه ایران زمین و به ویژه اصحاب رسانه و خبر در شهرستان رامشیر سزاوار شایسته ترین قدرشناسی و تکریم هاست، چرا که این عزیزان از یک سو بیان کننده دستاوردهای مسئولان و از سوی دیگر راوی انتقادهای سازنده از کسانی هستند که هدفی جز گره گشایی از مشکلات مردم را دنبال ننموده و چون چراغی روشن در مسیر مدیریت اجرایی استان نور افشانی می نماید.

اینجانب با تشکر از تلاش های اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان در این روزهای سخت مقابله با بیماری منحوس کرونا از اسفند ۹۸ تا امروز دوشادوش کادر پزشکی و درمانی شهرستان با تولید فرآورده‌های مختلف خبری و اطلاع رسانی درست و به موقع به اقشار مختلف مردم، خوش درخشیده و بی شک در ثواب سلامت و نجات جان انسانها سهیم اند؛ ضمن اینکه در زمان برگزاری انتخابات نیز با اطلاع رسانی سریع و به موقع  نقش موثری در شکست نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی داشته و دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه و خبر به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی و روز منادیان شور و شعور جامعه، سرافرازی و سربلندی شما عزیزان را از خداوند منان خواستارم، امید که قسم خداوند بر قلم هایتان پایدار باشد.

 

خبرنگاران همراهان فرهنگی و آگاهی بخش جامعه
زهره‌عباس‌زاده رییس‌ اداره‌فرهنگ‌و‌ارشاد‌اسلامی رامشیر:روز خبرنگار حکایت گر زندگی تابناک رهپویانی است که همواره با قلم، پیوندی جاودانه بسته اند. بزرگ مردانی که با وجود تمام مشقات، همواره از اوضاع روز جامعه صادقانه می نویسند. می نویسند برای ساختن فرهنگ غنی، برای ساختن کشوری آباد و آزاد ،چرا که سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های شبانه روزی آنان می باشد.
اینجانب روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه، روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات آزاد را به تمامی خبرنگاران شهرستان رامشیر و فعالان عرصه آگاهی بخشی و ارتقاء سطح فرهنگی، فکری، سیاسی، و اقتصادی جامعه و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبریک و شادباش عرض نموده و برای آنان سلامتی و توفیق آرزو می نمایم.

 

خبرنگاران راهیان وادی آگاهی، عشق، معرفت و آزادی
علی شریفی، مدیر آموزش‌و‌پرورش شهرستان رامشیر در این باره گفت : خبرنگاران راهیان وادی آگاهی، عشق، معرفت و آزادی هستند که رشد و توسعه فرهنگی جامعه در پرتو همت بلند آن ها میسر می شود.
روز خبرنگار فرصت گرانبهایی است تا ضمن یادآوری نقش پررنگ اصحاب رسانه در کاوش حقیقت و بیان واقعیت از تلاش های خستگی ناپذیر این قشر فرهیخته در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت، انعکاس اخبار و دست آوردهای آموزش و پرورش به نحو مطلوبی قدردانی شود.
اینجانب با عرض تبریک به فعالان عرصه رسانه در شهرستان رامشیر از مساعدت، راهنمایی و انتقاد سازنده این بزرگواران صمیمانه تشکر می کنم. امید آنکه در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شاهد موفقیت های روزافزون خبرنگاران باشیم.

 

ارتقای اطلاعات جامعه، گامی همراه با مدافعان سلامت‌

دکتر ستار جمشیدی نسب، مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامشیر گفت: در این روزها که ویروس منحوس کرونا سراسر جهان را فراگرفته، در کنار تلاش مدافعان سلامت، خبرنگاران از همان روزهای ابتدایی شیوع این بیماری در اطلاع رسانی گسترده و آگاه سازی مردم نقش بسزایی را ایفا می کنند، از تلاش های شبانه روزی و ایثارگرانه فعالان این عرصه در آگاه سازی اقشار مردم برای مبارزه با این بیماری، قدردانی می نمایم.
امید است با اتکال به خداوند متعال و همکاری گسترده خبرنگاران همچون گذشته با مدافعان سلامت، بتوانیم در آینده ای نزدیک بر این ویروس غلبه کنیم و برای این سربازان عرصه اطلاع رسانی، سلامتی، موفقیت و بهروزی را از خداوند متعال خواستارم.

 

خبرنگاران سربازان راه تنویر افکار و تقارن اطلاعات جامعه

سرگرد کیوان منصوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رامشیر:فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران ارجمند و فرهیخته که با تراوش اندیشه و جاری سازی آن با نقش قلم تنویر افکار عمومی و تقارن اطلاعاتی جامعه را رقم می‌زنند مبارک باد.

 

امانتداران اطلاع رسانی و اگاهی‌بخشی

سید ناصر مظلومی؛ رئیس بهزیستی رامشیر:هفدهم مرداد مجالی است برای یادآوری ارزش‌هایی که خبرنگاران صاحب اندیشه و قلم در مسیر آن گام بر می‌دارند. مجالی برای قدردانی از تلاش‌های دلسوزانه و متعهدانه خبرنگاران که کوششی خستگی ناپذیر برای اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی دارند؛ در ارزش قلم و صاحبان قلم همین بس که خداوند متعال در کلام مقدسش به آن سوگند یاد کرده است و این بیانگر امر خطیری است که فعالان رسانه آن را به عهده گرفته‌اند

پایگاه خبری تحلیلی خابران نیز این فرصت را غنمیت میشمارد تا از تلاش های خستگی‌ناپذیر تمامی همکاران خبرنگار و فعال‌رسانه در انعکاس اخبار، بیان ‌واقعیت و آگاهی‌بخشی تقدیر و تشکر کند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=6024

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.