• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل مطالب: 1272
9
فرماندار رامشیر در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان:

️کسب رتبه دهم در امتحانات نهایی پایه دوازدهم رامشیر ستودنی است

  • کد خبر : 6118
  • 26 مرداد 1400 - 10:43
️کسب رتبه دهم در امتحانات نهایی پایه دوازدهم رامشیر ستودنی است
فرماندار رامشیر با قدردانی از تلاش های اعضای شورای آموزش و پرورش در همراهی با مجموعه تعلیم و تربیت شهرستان، خاطرنشان کرد: دانش آموزان رامشیری از ظرفیت بالایی برای رقابت های علمی مانند کنکور و امتحانات نهایی برخوردار هستند که با ترسیم نقشه راه و ارائه برنامه های کاربردی مسیر موفقیت آنها هموارتر می شود.

خابران/ سالم عبادی فرماندار شهرستان رامشیر در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن عرض تسلیت به مناسبت عاشورای حسینی، اظهار کرد:رشد ۸ پله ای در امتحانات نهایی پایه دوازدهم و قرار گرفتن در بین ۱۰ منطقه برتر استان خوزستان، موفقیت بزرگ و قابل تقدیری است و عزت، کرامت، آبادانی و پیشرفت علمی جامعه به تلاش و ایثار معلمین شریف و دلسوزی بستگی دارد که سرنوشت و سعادت مردم را رقم می زنند.

وی با اشاره به موفقیت دانش آموزان پایه دوازدهم در امتحانات نهایی، گفت: رشد ۸ پله ای در امتحانات نهایی پایه دوازدهم و قرار گرفتن در بین ۱۰ منطقه برتر استان خوزستان، موفقیت بزرگ و قابل تقدیری است که در پرتو همدلی مردم و مسئولین به دست آمد.

عبادی با قدردانی از تلاش های اعضای شورای آموزش و پرورش در همراهی با مجموعه تعلیم و تربیت شهرستان، خاطرنشان کرد: دانش آموزان رامشیری از ظرفیت بالایی برای رقابت های علمی مانند کنکور و امتحانات نهایی برخوردار هستند که با ترسیم نقشه راه و ارائه برنامه های کاربردی مسیر موفقیت آنها هموارتر می شود.

فرماندار رامشیر در پایان با تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه تعلیم و تربیت، تصریح کرد: فعالیت خانه کنکور، کلنگ زنی دارالقرآن المهدی (عج)، بهسازی مدارس شهر و روستا، آغاز پروژه های مدرسه سازی و راه اندازی مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر در طول یک سال گذشته نشان از عملکرد موفقیت آمیز آموزش و پرورش شهرستان دارد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=6118

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.