• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل مطالب: 1272
7

دلایل نبود پزشکان مجرب و کادر درمان کافی در تک بیمارستان دولتی رامشیر چیست؟

  • کد خبر : 6223
  • 05 شهریور 1400 - 20:15
دلایل نبود پزشکان مجرب و کادر درمان کافی در تک بیمارستان دولتی رامشیر چیست؟
بیمارستان رامشیر با وجود تلاش های کمی مدیریت شبکه جهت خدمات رسانی به بیماران کرونایی، اما عملا هیچگونه خدماتی را در این راستا ارائه نکرده است و پاسکاری بیماران برای رجوع آنها به شهر های اطراف جهت مداوا توسط پرسنل بیمارستان رسول اکرم تاییدی بر این گواه است

خابران/ یکی از مشکلات موجود در شهرستان رامشیر نبود پزشکان مجرب و کادر درمان قوی و کافی در بیمارستان دولتی این شهرستان است.به طوریکه این معضل شکایات زیادی را به همراه داشته؛ و در مواقعی جز اتفاقات ناگوار چیزی به همراه نداشته است.

در نتیجه مصاحبه های اخیر با ساکنین این شهرستان، کاشف به عمل آمد که تک بیمارستان دولتی این شهرستان، چه در ایام خطیر کرونایی و چه در ایام عادی سنوات گذشته همیشه با چنین مشکلاتی رو به رو بوده است.

مشکلاتی همچون عدم رعایت نظافت در بخش های مختلف بیمارستان ، نبود سطل زباله کافی در سطح بیمارستان ، نبود و یا کمبود تجهیزات پزشکی ، معطلی در امر پذیرش بیماران ، نبود مستمر پزشکان متخصص و یا نبود خود متخصصین معمول از جمله موضوعات شکایات شهروندان این شهر از تک بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) بوده است.

متاسفانه در روزهای که باید از تجمع بدور باشیم، با افزایش آمار کرونا در رامشیر و قرارگیری این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی مراجعات و تجمعات در بخش های مختلف بیمارستان افزایش یافته، و می‌بایست تنها پزشک عمومی بخش اورژانس پذیرا و پاسخگوی نیاز و ازدحام بیماران باشد.پزشکان جوانی که اکثرا برای اتمام دوره ضرورت پزشکی خود به بیمارستان رامشیر آمده اند.

همچنین پزشکان متخصصی که برای پاسخگویی نیاز بیماران در بیمارستان رامشیر مستقر شده اند، فقط در ایامی معین و در ساعاتی اندک در خدمت رسانی به بیماران حاضر هستند که به هیچ وجه این نوع خدمات رسانی دستگاه های بهداشت و درمان رامشیر همچون گذشته قابل دفاع نبوده و نیست.

علاوه بر این، مدیریت شبکه بهداشت و درمان رامشیر هیچگونه گزارش روشنی از عملکرد بیمارستان این شهر از نظر خدمات رسانی به بیماران کرونایی ارائه نکرده است و متاسفانه از مواجهه مستقیم و گزارش عملکرد به خبرنگاران کمال سعی خود را داشته است.(به سخره گرفتن تماس ها و درخواست های خبرنگار خابران در ایام گذشته گواه بر این اداعاست که در صورت لزوم مستندات کافی ارائه خواهد شد)

سوء مدیریت و کاستی های بسیار در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رامشیر از زمان احداث آن زبانزد عام و خاص است. مدیران ساختمانی که به واقع تنها نام بیمارستان را به دوش خود می‌کِشد، چه عملکرد مثبتی از خود داشته اند که پاسخگوی نیاز هزاران نفر در شهرستان رامشیر بوده است؟
مردم شهر محروم رامشیر تا کی باید از حداقل نیازهای انسانی یک شهروند عادی محروم باشند؟

آنچه مسلّم است، مطالبات مردمی از سوی نمایندگان خود در شهر و مجلس می‌تواند اهرم فشاری بر مدیران بی کفایت، جهت رسیدگی شایسته به نیاز شهروندان باشد.و در صورت عدم وجود مطالبه،تغییر در مسیر حرکت راحت طلبانه مدیران رامشیری، کاری بسی دشوار، و به ضرر مردم و نفع مدیران راحت طلب است.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=6223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.