• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل مطالب: 1272
10

تجلیل وتقدیراز عبادی فرماندار شهرستان رامشیر به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب

  • کد خبر : 6569
  • 01 آذر 1400 - 19:54
تجلیل وتقدیراز عبادی فرماندار شهرستان رامشیر به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب
آیت الله شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از سالم عبادی فرماندارشهرستان رامشیر تحت عنوان درجه برتر انجمن کتابخانه های عمومی کشور و زحمات ارزشمند وی در راستای گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و توجه به مقوله مهم کتابخانه های عمومی با اهدای لوح تقدیربعمل آورد .

همزمان با بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران  آیین تجلیل از کتابداران، مسئولان کتابخانه و کتابخانه‌های عمومی برتر استان خوزستان باحضوردکترحسین زاده مدیرکل کتابخانه های عمومی این استان برگزارگردید.

دراین مراسم آیت الله شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از سالم عبادی فرماندارشهرستان رامشیر تحت عنوان درجه برتر انجمن کتابخانه های عمومی کشور و زحمات ارزشمند وی در راستای گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و توجه به مقوله مهم کتابخانه های عمومی با اهدای لوح تقدیربعمل آورد .

در بخشی از این لوح تقدیر آمده است:
تعامل سازنده با نهاد کتابخانه های عمومی کشور، تشکیل منظم جلسات انجمن کتابخانه های عمومی، نظارت و ارزیابی دقیق وضعیت کتابخانه ها، حضور منظم و موثر در جلسات انجمن، بررسی مشکلات و موانع پیش روی رشد و توسعه کتابخانه های عمومی نشان از دغدغه، دقت و اهتمام جنابعالی به حوزه فرهنگ عمومی دارد.

ضمن سپاس از زحمات ارزشمند شما، همزمان با بیست و نهمین دوره گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی و کتابدار کسب درجه برتر از سوی آن انجمن را به شما تبریک می گویم.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=6569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.