• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل مطالب: 1272
8

حمله سگ‌های ولگرد به شهروند رامشیری / عاقبت سگ‌های ولگرد در این شهر چه خواهد شد؟

  • کد خبر : 6634
  • 17 آذر 1400 - 23:44
حمله سگ‌های ولگرد به شهروند رامشیری / عاقبت سگ‌های ولگرد در این شهر چه خواهد شد؟
افزایش بی حد و مرز و خارج شده از کنترل جمعیت رو به رشد سگ های ولگرد در شهرستان رامشیر و طبیعتا نبود غذای کافی برای این حیوانات، راه را برای حمله به کودکان و ضعفا باز کرده است.

خابران/ بر اساس اخبار دریافتی، صبح امروز،یکی از شهروندان شهر رامشیر مورد حمله سگ های ولگرد قرار گرفت که بر اثر فرار این شهروند و ترس از سگها، وی بر زمین افتاده و متحمل جراحاتی سطحی از ناحیه سر و پا شده است.

این نخستین بار نیست که شهروندان رامشیری مورد حمله سگ های ولگرد قرار می‌گیرند و پیش از این نیز یک کودک خورد سال در یکی از محله های این شهر مورد حمله سگ های ولگرد قرار گرفته بود که با دخالت دیگر شهروندان جان سالم به در برد.

افزایش بی حد و مرز و خارج شده از کنترل جمعیت رو به رشد سگ های ولگرد در شهرستان رامشیر و طبیعتا نبود غذای کافی برای این حیوانات، راه را برای حمله به کودکان و ضعفا باز کرده است.این درحالی است که پیش از این بارها و بارها نسبت به این مشکلِ تبدیل شده به معضل از طریق رسانه پرداخته شده است اما هیچگونه توجه و اقدام موثری از سوی دستگاه های متولی نظم شهری علی الخصوص شهرداری صورت نگرفت.

عاقبت جمعیت رو به رشد سگهای ولگرد و خود این حیوانات در شهرستان رامشیر چه خواهد شد؟
حیواناتی که چون زامبی به کوچه پس کوچه ها و خیابان های شهر قانع نبوده و حتی در تنها بیمارستان شهر در حال گشت و گذار هستند.

از بهداشتِ در خطر افتاده از وجود این سگها که بگذریم، اگر اتفاق هولناکی از سوی این حیوانات زبان بسته برای شهروندی بیفتد، چه کسی پاسخگوست؟ و کدام مسئول بی تدبیری مجازات خواهد شد؟

چرا شورای این شهر و علی الخصوص شورای تازه به دوران رسیده که در ابتدای حضور خود در جایگاه کاندیداتوری انواع و اقسام تفکرات و برنامه های فضایی را در جهت تخریب شورای قبلی و حتی افرادی که از شورای قبلی باز هم در شورای جدید ورود کردند، هیچ عملکرد مثبتی در این رابطه را به رخ شهروندان نکشیده اند؟

تمام حرف و سخن و شکایت این است که متولیان توجه به این معضل چرا هیچ برنامه ای برای رفع آن تدوین نمیکنند؟ و اگر اتفاق ناخوش آیندی افتاد آیا دادستان شهرستان در جهت برخورد شدید و لازم با خاطیان متولیان این امر به طور شایسته ورود می‌کند؟

امید است همه مسئولین جایگاه خود را بدانند و وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.کما اینکه تا به همین الان هم از زمان برخورد لازم با کسانیکه به نظم و و امنیت شهر و شهروندان بی توجه بودند و اقدام موثری نکردند گذشته است!

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=6634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.