• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل مطالب: 1272
9

کارگاه آموزش اطفاء حریق ویژه پرسنل کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند برگزار شد

  • کد خبر : 6716
  • 05 دی 1400 - 22:12
کارگاه آموزش اطفاء حریق ویژه پرسنل کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند برگزار شد
این کارگاه آموزشی با با رعایت کامـل پروتکلهای بهداشتی و همچنین رعایت اصــول ایمنی در محل کتابخانه عمومی شهید علیجان امامی برگزار شد.

خابران/ رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند در گفتگو با خبرنگار مستقر این پایگاه در شهرستان گتوند از برگزاری کارگاه آموزشی اطفاء حریق و آشنایی کار با کپسولهای آتش نشانی برای پرسنل کتابخانه های عمـومی شهرستان گتوند خبر داد.

ابوذر اکبری نیا در این خصوص افزود: این کارگاه آموزشی با با رعایت کامـل پروتکلهای بهداشتی و همچنین رعایت اصــول ایمنی در محل کتابخانه عمومی شهید علیجان امامی برگزار شد.

وی همچنین اظهار داشت: در این کارگاه آمـوزشی که بنا به هماهنگیـهای صورت پذیــرفته توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان و با همکاری واحد آتش نشانی شهرداری گتوند برگزار شد، مفاهیم اولیه مربوط به کار با کپسولهای آتش نشانی  و انواع آنها ، چگونگی به وجود آمدن آتش ، روشهای ایمنی استفاده از کپسولهای آتش نشانی و نوع مواد داخل کپسولهای آتش نشانی برای پرسنل کتابخانه های عمومی توسط یکی از آتش نشانان زبده ی واحد آتش نشانی شهرداری گتوند بصورت تئوری توضیح داده شد، و همچنین در کنار مطالب تئوری ارائه شده، پرسنل کتابخانه های عمومی بصورت عملی نیز با کپسولهای آتش نشانی کار کرده تا در مواقع ضروری بتوانند از آنها بصورت صحیح استفاده نمایند.

گفتنی است شهرستان گتوند دارای تعداد ۹ باب کتابخانه عمومی و ۱۲ پرسنل می باشد.

 

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=6716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.