• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل مطالب: 1272
10

پویش اهدای کتاب در شهرستان گتوند

  • کد خبر : 6722
  • 06 دی 1400 - 18:59
پویش اهدای کتاب در شهرستان گتوند
ارتقای فرهنگ مطالعه وکتابخوانی ، ایجاد حس همبستگی در میان مردم و ایجاد تعلق در تامین منابع کتابخانه‌ها وترویج فرهنگ اهدای کتاب و کتابخوانی و اشاعه سنت حسنه اهدای کتاب از مهمترین اهداف اجرای این طرح می باشد.

خابران/ پویش اهدای کتاب اهدای آگاهی در سطح کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند برگزار شد.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند اظهار داشت: پویش اهدای کتاب، اهدای آگاهی هم اکنون در کتابخانه های عمومی این شهرستان درحال اجرا می باشد.

ابوذر اکبری نیا با اعلام جزئیاتی از این پویش افزود: در این پویش سراسری که از نیمه آبان ماه امسال با شعار ” اهدای کتاب، اهدای آگاهی” و به میزبانی کتابخانه های عمومی آغاز شده است و تا هفدهم اسفند ادامه خواهد داشت ، مردم فرهیخته شهرستان گتوند می توانند با مراجعه به نزدیک ترین کتابخانه عمومی، کتاب های خوانده شده و بدون استفاده خود را برای استفاده دیگران به کتابخانه هدیه کنند.

وی همچنین به اهداف اجرای این طرح اشاره نمود و افزود: ارتقای فرهنگ مطالعه وکتابخوانی ، ایجاد حس همبستگی در میان مردم و ایجاد تعلق در تامین منابع کتابخانه‌ها وترویج فرهنگ اهدای کتاب و کتابخوانی و اشاعه سنت حسنه اهدای کتاب از مهمترین اهداف اجرای این طرح می باشد.

اکبری نیا با دعوت از عموم مردم فرهیخته ی شهرستان گتوند برای پیوستن به پویش “اهدای کتاب، اهدای آگاهی” اظهار امیدواری کرد :با اجرای این طرح بخشی از نیازهای مطالعاتی کتابخانه های عمومی توسط مردم و مسئولان شهرستان گتوند مرتفع شود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=6722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.