• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل مطالب: 1270
8

نشست شورای اداری اهواز، در راستای بررسی مشکلات این شهرستان

  • کد خبر : 6753
  • 21 دی 1400 - 15:28
نشست شورای اداری اهواز، در راستای بررسی مشکلات این شهرستان
نشست شورای اداری شهرستان اهواز روز دوشنبه بیستم دیماه ۱۴۰۰ با حضور مسئولان برگزار شد.

خابران/ در نشست شورای اداری شهرستان اهواز، مشکلاتی همچون برقراری امنیت در شهر، حاشیه نشینی و وضع نامناسب ورودی شهر، ساماندهی معتادان متجاهر و چگونگی توانمندسازی این قشر مورد بررسی قرار گرفت.

به نقل تجهیزنیوز، سرپرست فرمانداری اهواز در این نشست بیان کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، مدیرانی باید بر سر کار آیند که مرد میدان باشند و تکریم ارباب رجوع از خواسته های رهبری است به همین منظور تمامی مدیران باید بالا بردن رضایت مندی مردم را در برنامه کاری خود قرار دهند.

سرپرست فرمانداری اهواز در این نشست گفت: برقراری امنیت از دغدغه‌های مردم است که در این زمینه برنامه‌ریزی لازم انجام گرفته است. متولی تامین امنیت تنها نیروی انتظامی نیست و استفاده بیشتر از دوربین و پایش تصویری را در شهرستان اهواز در دستور کار قرار داده ایم.

فلاحی با اشاره به حاشیه نشینی در اهواز گفت: اگر حاشیه نشینی، در حاشیه بماند و بررسی نشود، مشکلاتی برای مرکز شهر ایجاد می‌کند، لذا باید محدودیت ایجاد شود و از توسعه بدون برنامه و قانون شهر، جلوگیری شود.

وی ادامه داد: متاسفانه در ورودی‌های شهر اهواز کشتار دام انجام می‌شود که درصدد هستیم تا کشتار دام در ورودی‌های اهواز را جمع‌آوری و ساماندهی کنیم.

وی افزود: آمار بالایی از معتادان متجاهر در اهواز وجود دارند که برای جمع آوری آن‌ها باید برنامه ریزی لازم انجام شود به همین منظور، تعدادی معتاد متجاهر به پادگان شهید فرجوانی اهواز منتقل شدند و بر توانمندسازی این افراد کار شد، اما نیاز است که به لحاظ شغلی و روحی برای این افراد اقدامات لازم انجام شود.

وی در نهایت به مشکل بیکاری و تعطیلی بسیاری از بنگاه های اقتصادی در شهرک صنعتی اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی بنگاه اقتصادی در شهرک‌های صنعتی اهواز تعطیل و نیمه تعطیل هستند، که باید متناسب با محرومیت ها، مجدد به چرخه تولید بازگردند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=6753

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.