• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل مطالب: 1272
5

عاقبت فدا کردن سلامت مردم به برگزاری تجمعات تبلیغاتی مسئولین / رامشیر و ۲۴۶ شهر دیگر قرمز شدند

  • کد خبر : 6807
  • 22 بهمن 1400 - 20:32
عاقبت فدا کردن سلامت مردم به برگزاری تجمعات تبلیغاتی مسئولین / رامشیر و ۲۴۶ شهر دیگر قرمز شدند
خبرنگار خابران طی تماسی با دکتر عبادی فرماندار رامشیر جویای آخرین اقدامات ستاد مقابله با کرونا این شهرستان شد که عبادی تصمیمات جدید در راستای مقابله با کرونا را به جلسات فردا موکول کرد! پاسخ فرماندار رامشیر از آنجایی قابل تامل است که وی به عنوان رئیس ستاد مقابل با کرونا رامشیر موظف به تشکیل جلسات متعدد و اتخاذ تدابیری صحیح در جهت کنترل اوضاع خطرناک کرونا بود اما خود نیز پای ثابت شرکت و تبلیغ برای ایجاد تجمعات بوده، که آغاز آن با برگزاری همایش پیاده روی خانواده در هفته گذشته بود.

خابران/ بر اساس تازه ترین آمار وضعیت کرونایی شهرهای کشور که از سوی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامشیر منتشر شد، ۲۴۷ شهر در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهر در وضعیت نارنجی و ۸۹ شهر در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

دکتر ستار جمشیدی نسب رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامشیر با انتشار تصویری از وضعیت کرونایی شهرهای کشور، شهرستان رامشیر را در وضعیت قرمز نشان داد.این در حالی است که پیش از این پایگاه خبری تحلیلی خابران نسبت به پیامدهای ناگوار برگزاری همایش ها و تجمعات تبلیغاتی مسئولین این شهرستان هشدار داده بود. اما مسئولین شهرستان به بهانه گرامیداشت دهه مبارکه فجر و با هدف نمایش پروژه های پوشالی خود، برنامه های تبلیغاتی خود را با برگزاری همایش پیاده روی خانواده استارت زده، و با در نظر گرفتن جوایزی چون تلوزیون و دوچرخه مردم را به شرکت در تجمعات خطرناک ترغیب، و سلامت شهروندان رامشیری را فدای تجمعات تبلیغاتی سازمانی خود کردند.

به دنبال انتشار این خبر، خبرنگار خابران طی تماسی با دکتر عبادی فرماندار رامشیر جویای آخرین اقدامات ستاد مقابله با کرونا این شهرستان شد که عبادی تصمیمات جدید در راستای مقابله با کرونا را به جلسات فردا موکول کرد!
پاسخ فرماندار رامشیر از آنجایی قابل تامل است که وی به عنوان رئیس ستاد مقابل با کرونا رامشیر موظف به تشکیل جلسات متعدد و اتخاذ تدابیری صحیح در جهت کنترل اوضاع خطرناک کرونا بود اما خود نیز پای ثابت شرکت و تبلیغ برای ایجاد تجمعات بوده، که آغاز آن با برگزاری همایش پیاده روی خانواده در هفته گذشته بود.

در این میان نباید از تاثیر و حضور ابراهیم متینیان نماینده مردم رامشیر در مجلس شورای اسلامی و عفت کمایی رئیس اداره ورزش و جوانان رامشیر غافل بود که یکی افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها را بهانه شرکت در همایش پیاده روی کرد و دیگری برگزاری کننده و اهدا کننده جوایز نفیس! همایش بود.همچنین زهره عباس زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامشیر نیز حضور فعالی در تبلیغ تجمعاتی چون جشنواره غذا داشته بود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=6807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.