• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
8

تاکید بر افزایش همکاری با رسانه ها در نشست مدیرعامل ملی حفاری با هیئت مدیره خانه مطبوعات

  • کد خبر : 6843
  • 17 اسفند 1400 - 21:12
تاکید بر افزایش همکاری با رسانه ها در نشست مدیرعامل ملی حفاری با هیئت مدیره خانه مطبوعات
تقویت همکاری با رسانه های جمعی در استان، حمایت از خانه مطبوعات و نشریات محلی و موضوع مطالبات مطبوعات از دیگر مواردی بوده که در این نشست مطرح و بر آن تاکید گردید.

به نقل از تجهیزنیوز، دکتر حمید رضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران  در نشست هم اندیشی با مدیر و اعضای خانه مطبوعات استان خوزستان، اظهار کرد: این شرکت، ملی و متعلق به مردم است و تلاش نموده که همسو با انجام وظایف ذاتی و همکاری با دستگاه های اجرایی، در چارچوب مسئولیت های اجتماعی، در برنامه های مختلف مشارکت فعال داشته باشد.

وی با تشریح عملکرد این شرکت به عنوان یکی از شرکت های تابع شرکت ملی نفت ایران که در بیش از چهار دهه گذشته در فرآیند‌های حفظ، نگهداشت و افزایش تولید نفت و گاز فعالیت داشته، افزود: ملی حفاری هم اکنون نیز همه توان فنی، تخصصی، عملیاتی و پشتیبانی خود را در جهت اجرای طرح های مهم توسعه ای صنعت نفت و صدور خدمات فنی و مهندسی به کار گرفته است.

گلپایگانی به ارتباط نزدیک و هم افزایی و همکاری میان این شرکت و رسانه های جمعی اشاره کرد و با استقبال از تقویت این همکاری‌ها، عنوان کرد: رسانه ها با انعکاس فعالیت ها و عملکرد این سازمان ، همراهی موثری در جهت معرفی توانمندی های این شرکت و اهمیت و جایگاه آن در صنعت نفت داشته اند.

وی با این توضیح اینکه بالغ بر ۱۸ هزار نفر در بخش های عملیاتی و ستادی این شرکت به کار اشتغال دارند، به خدمات این مجموعه بزرگ صنعتی در همراهی و همیاری در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه نظیر سیل و زمین لرزه اشاره کرد و افزود: رسانه های جمعی خاصه در استان با اطلاع رسانی دقیق و به موقع، نقش شایسته ای در افزایش آگاهی های عمومی و فرهنگ سازی دارند.

در این نشست که اعضای خانه مطبوعات استان، مشاور مدیرعامل در امور رسانه و رئیس روابط عمومی شرکت حضور داشتند آقای افشار پرویزی بابادی مدیر خانه مطبوعات استان خوزستان در معرفی و تشریح فعالیت های خانه مطبوعات توضیحاتی ارائه داد و زمینه های هم افزایی، همکاری های مشترک و بهبود تعاملات با شرکت ملی حفاری را بیان داشت.

تقویت همکاری با رسانه های جمعی در استان، حمایت از خانه مطبوعات و نشریات محلی و موضوع مطالبات مطبوعات از دیگر مواردی بوده که در این نشست مطرح و بر آن تاکید گردید.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=6843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.