• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل مطالب: 1272
5
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران:

ملی حفاری به عنوان بزرگ‌ترین شرکت حفاری منطقه مطرح شد

  • کد خبر : 6901
  • 22 فروردین 1401 - 22:58
ملی حفاری به عنوان بزرگ‌ترین شرکت حفاری منطقه مطرح شد
دکتر حمید رضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت ایرانی در زمینه حفاری چاه‌های نفت و گاز با بهره‌گیری از سرمایه‌‌های انسانی و ظرفیت‌های تجهیزاتی خود به عنوان بزرگترین شرکت حفاری و ارائه دهنده خدمات یکپارچه در منطقه مطرح است.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: ارتقا راندمان عملیات و خدمات حفاری از شمار مهمترین اهداف کیفی و برنامه‌های این شرکت در سال ۱۴۰۱ است.

تجهیزنیوز در گزارش خود از گفته های دکتر حمید رضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران آورده است: مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در تشریح اهداف کیفی مبتنی بر راهبردهای شرکت در سال جاری اظهار کرد: این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت ایرانی در زمینه حفاری چاه‌های نفت و گاز با بهره‌گیری از سرمایه‌‌های انسانی و ظرفیت‌های تجهیزاتی خود به عنوان بزرگترین شرکت حفاری و ارائه دهنده خدمات یکپارچه در منطقه مطرح است.

وی با بیان اینکه مدیریت سازمان به منظور حفظ جایگاه و بهبود آن در سال‌های آتی، برنامه‌ها و چشم انداز مدونی هدفگذاری نموده و بر تحقق آن تاکید دارد، افزود: کارآمدی عملیاتی و ارتقاء راندمان اجرایی به منظور توسعه‌بخشی به عملیات حفاری و خدمات جانبی از جمله در پروژه‌های کلید در دست، امسال با جدیت پیگیری خواهد شد.

گلپایگانی عنوان کرد: بهبود کارایی پشتیبانی از سرفصل‌های اهداف کیفی شرکت می‌باشد که در این ارتباط سرمایه‌گذاری و اجرای بازسازی و نوسازی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری با به‌کارگیری حداکثری توان تجهیزاتی و منابع انسانی شرکت و برون‌سپاری به شرکت‌های صاحب صلاحیت در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: همچنین تقویت توانمندی داخلی لجستیک از طریق تکمیل ماشین‌آلات موجود و جدید و استفاده از ظرفیت‌های برون‌سپاری و به‌هنگام‌سازی تامین کالا از طریق اولویت‌بندی تقاضاهای اصلی و تنوع‌بخشی به منابع خارجی و داخلی با کیفیت مورد تاکید است. مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، رقابت‌پذیری را از دیگر محورهای مهم در راستای اهداف کیفی عنوان کرد و گفت: در این خصوص اهتمام به سهم بازار مورد تاکید است و لذا حضور در مناقصات و مشارکت با پیمانکاران توسعه میادین و همکاری بلند‌مدت با کارفرمایان بزرگ از طریق انعقاد موافقتنامه و قرارداد به منظور افزایش سهم بازار حفاری به نحو مناسب دنبال می‌شود.

وی توسعه پایدار را یادآور و ضمن تاکید بر کاربست مقررات و دستورالعمل‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) افزود: ارتقا فرهنگ ایمنی با رویکرد کاهش و توجه به مسائل زیست محیطی را در راستای تحقق اهداف کیفی شرکت بسیار مهم و ضروری می‌باشد.

همچنین رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران، جذب و پرورش نیروی انسانی، رضایتمندی و تقویت انگیزش کارکنان، چابک سازی سازمانی و ارتقا فرآیندها، برگزاری مناقصات جهت تامین کالا و خدمات، اصلاح ساختار سازمانی، پایداری مالی، وصول مطالبات و بهینه سازی جریان نقدینگی، به روز رسانی نرخ خدمات حفاری و جنبی به منظور افزایش درآمدها را از دیگر محورهای سند اهداف کیفی مبتنی بر راهبردهای امسال این شرکت برشمرد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=6901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.