• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل مطالب: 1272
2

کیفرخواست عاملین قتل و بریدن سر غزل صادر شد

  • کد خبر : 6945
  • 30 فروردین 1401 - 5:31
کیفرخواست عاملین قتل و بریدن سر غزل صادر شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز از صدور کیفرخواست برای عوامل قتل زن جوان اهوازی که بهمن ماه سال گذشته به قتل رسیده بود، خبر داد.

خابران/ صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب اهواز اظهار کرد: به دنبال وقوع قتل زن جوان اهوازی و انتشار تصاویری از اقدام قاتل به نمایش عمل فجیع خود در یکی از خیابان‌های شهر، عوامل این قتل دستگیر و موضوع در دادسرای این شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات با رسیدگی فوق‌العاده توسط بازپرس ویژه قتل مرکز استان، کیفرخواست و با توجه به شکایت اولیا دم در خصوص متهمان از حیث جنبه خصوصی و مطالبه قصاص و اقداماتی مجرمانه دیگر متهمین در اخلال نظم عمومی و جریحه‌دار کردن احساسات مردم، صادر و تقاضای اشد مجازات گردید و پرونده جهت ادامه رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان ارسال شد.
وی افزود تأمین امنیت و آرامش روانی جامعه و برخورد قاطع با مجرمین از اولویت‌های دادسرای عمومی و انقلاب استان خوزستان است.

ماجرای قتل ناموسی عروس ۱۷ ساله در اهواز
ساعت ۱۵ بعد از ظهر شنبه ۱۶ بهمن ماه، مرد جوانی جلوی چشمان وحشت زده ی مردم سر زنش را در میدان کسایی خشیار اهواز با خوشحالی به نمایش گذاشت و فرار کرد.

ماموران پلیس در صحنه ی جنایت با جسد دختر ۱۷ ساله‌ ای مواجه شدند که داخل یک خانه سرش از بدن جدا شده و جسد وی در مکان دیگری رها شده بود.

تحقیقات بیشتر نشان داد، دختر جوان پس از فرار به ترکیه از سوی پدرش به ایران بازگردانده شده و به دست همسر و برادر شوهرش که هر ۲ پسر عموی او بودند به قتل رسیده است.
بررسی‌ های لحظه به لحظه مشخص کرد، برادر قاتل پا‌های مقتول را گرفته و مرد جوان سر همسرش را در خانه با قمه بریده بود و عاملان جنایت پس از گرداندن سر مقتول جلوی چشمان مردم در خیابان به مکان نامعلومی متواری شدند.

متأسفانه فیلم های تکان دهنده ای از این حادثه ی هولناک نیز در فضای مجازی منتشر شده که در آن قاتل در حالی که در یک دست سر بریده ی مقتول و در دست دیگر چاقو دارد لبخند زنان از مقابل دوربین عبور می کند!

دادستان اهواز در تشریح علت قتل اظهار کرد: «ظاهراً این خانم جوان به کشور ترکیه فرار کرده و از آنجا یک سری تصاویر را برای همسر خود ارسال کرده بود که این تصاویر سبب تحریک احساسات همسر وی شده است.»

وی با بیان اینکه انگیزه این قتل ناموسی بوده است، افزود: «پدر مقتول دختر خود را به ایران بازمی‌ گرداند و زمانی که همسر دختر جوان متوجه حضور همسرش در اهواز می‌ شود جرأت پیدا می‌ کند و برای کشتن وی اقدام می‌ کند.»

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=6945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.