• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
5
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان عنوان کرد؛

نیاز مبرم به یکپارچه سازی عرضه میوه و تره بار جهت کاهش تفاوت قیمتها بین بازار و میادین

  • کد خبر : 6959
  • 31 فروردین 1401 - 1:21
نیاز مبرم به یکپارچه سازی عرضه میوه و تره بار جهت کاهش تفاوت قیمتها بین بازار و میادین
مدیر کل هماهنگی اقتصادی استانداری خوزستان گفت: در اهواز نیاز مبرم به یکپارچه سازی عرضه میوه و تره بار داریم تا میوه و تره بار با کمترین تفاوت قیمت به دست مردم برسد.

خابران/ معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار امروز سه شنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۱،به ریاست سید سعید حسینی نژاد مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان و با حضور دستگاه های اجرایی مربوطه در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری بیان کرد: متاسفانه بر خلاف سایر کلان شهرهای کشور در اهواز بازار روز وجود ندارد تا مردم میوه و تره بار با قیمت مناسب تهیه کنند، تفاوت قیمت میوه و تره بار بین بازار و میادین میوه و تره بار بسیار زیاد است.

وی با اشاره به روند بسیار خوب تولید مرغ در ماه های اخیر در استان افزود: با وجود تولید بسیار مناسب مرغ در استان، همچنان روند عرضه مرغ بسیار ضعیف است.

حسینی نژاد با بیان ضرورت انجام کار کارشناسی جهت علت یابی عدم عرضه مناسب مرغ در استان بیان کرد: باید گزارش کاملی از مرغداری ها تهیه شود که چرا با وجود افزایش جوجه ریزی همچنان با کمبود مرغ در استان مواجه هستیم.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اظهار داشت: به عنوان مثال در بهمن ماه پارسال ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در استان انجام گرفت که با وجود تولید مازاد نیاز استان، همچنان با کمبود مرغ در استان مواجه بودیم و از سایر استان ها مرغ وارد خوزستان شد، باید مشخص شود این میزان مرغ تولید شده به کجا رفته است.
در نشست تنظیم بازار استان که بصورت هفتگی برگزار می شود، سازمانهای مربوطه به بررسی و ارائه راهکار جهت حل مسائل و مشکلات مربوط به میوه و تره بار، مرغ کشتار روز و منجمد، بررسی مسائل و مشکلات کشتارگاههای دام و طیور استان، ممنوعیت حمل گندم از استان و مشکلات مربوط به کمبود روغن و شکر در سطح استان پرداختند

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=6959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.