• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
6

نیاز به استخدام ۸ بهورز در شبکه بهداشت و درمان رامشیر

  • کد خبر : 696
  • 04 تیر 1399 - 12:15
نیاز به استخدام ۸ بهورز در شبکه بهداشت و درمان رامشیر

رسام آنلاین / دکتر میثم صابری مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامشیر از نیاز به ثبت نام و استخدام ۸ نفر بهورز در این سازمان خبر داد. صابری عنوان کرد؛ تعداد نفرات مورد نیاز شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامشیر در خانه های بهداشت مناطق تابعه، تعداد ۸ نفر تا میباشد که از این […]

رسام آنلاین / دکتر میثم صابری مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامشیر از نیاز به ثبت نام و استخدام ۸ نفر بهورز در این سازمان خبر داد.

صابری عنوان کرد؛ تعداد نفرات مورد نیاز شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامشیر در خانه های بهداشت مناطق تابعه، تعداد ۸ نفر تا میباشد که از این تعداد، ۲ نفر خانم در خانه بهداشت روستای رمیله، ۱ نفر خانم در خانه بهداشت روستای سن، ۱ نفر خانم در خانه بهداشت روستای شکریات، ۱ نفر خانم در خانه بهداشت روستای مویلحه علیا، ۱ نفر خانم در خانه بهداشت روستای بیت منصور و ۲ نفر آقا به ترتیب در خانه‌های بهداشت روستاهای حسینیه خضیر و عبدلیه جهت جذب و استخدام مورد نیاز است.

وی افزود؛ از تمام واجدین شرایط درخواست میشود جهت جذب و استخدام به عنوان بهورز، مدارک خود را تا تاریخ ۱۹ تیر ۹۹ به شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامشیر تحویل دهند.

صابری در پایان از دهیاران و شوراهای مناطق نیازمند جذب بهورز درخواست کرد که زمینه جذب افراد بومی را هر چه بهتر فراهم سازند.

جهت دریافت آگهی استخدام بهورز بر روی لینک زیر کلیک کنید:
https://bit.ly/2Ve0jut

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.