• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل مطالب: 1272
7

جلسه کمیته مناسب سازی وشورای سالمندان در فرمانداری رامشیر برگزار شد

  • کد خبر : 701
  • 04 تیر 1399 - 23:38
جلسه کمیته مناسب سازی وشورای سالمندان در فرمانداری رامشیر برگزار شد
معاون فرماندار رامشیر در این جلسه با اشاره به بافت فرسوده شهر رامشیر بر لزوم بهسازی و اجرای دستورالعمل های مربوط به مناسب سازی معابر تاکید کرد و اظهار داشت: ...


رسام آنلاین / به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر جلسه کمیته مناسب سازی وشورای سالمندان امروز چهارشنبه ۴ تیرماه به ریاست جلیل ظهیری معاون فرماندار و باحضور رستم گردونی شهردار رامشیر، ناصر مظلومی رییس اداره بهزیستی شهرستان،خانم کمائی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان درسالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

معاون فرماندار رامشیر در این جلسه با اشاره به بافت فرسوده شهر رامشیر بر لزوم بهسازی و اجرای دستورالعمل های مربوط به مناسب سازی معابر تاکید کرد و اظهار داشت: علیرغم اقدامات خوبی که توسط شهرداری رامشیر به منظور زیباسازی و بهسازی و توسعه پارک های شهر انجام شد اما کماکان شاهد نواقص و اشکالاتی در پیاده رو ها و معابر اصلی هستیم که تردد را برای جامعه معلولان و افراد مسن با مشکل مواجه کرده است و ضرورت دارد که شهرداری رامشیر با یک برنامه ریزی منسجم این مشکلات را برطرف و باعث سهولت تردد و رضایتمندی این قشر از جامعه را فراهم نماید.

ظهیری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم فراهم نمودن شرایط جهت نشاط و شادابی افراد سالمند خواستار اجرای برنامه مفرح و پویش ورزشهای خانگی جهت سالمندان شد.

در ادامه مظلومی رییس اداره بهزیستی شهرستان رامشیر گزارشی از روند اجرای مصوبات جلسات قبل در خصوص مناسب سازی ورودی های ادارات سطح شهرستان و خدمات ارائه شده به معلولین و سالمندان تحت پوشش ارایه نمود.

رستم کردونی شهردار رامشیر نیز با اشاره به مشکلات و کمبود اعتبارات مطالبی را در خصوص مناسب سازی معابر و نظارت بر ساخت و سازهای جدید ارائه نمود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز با بیان اینکه ویروس کرونا کلیه فعالیت های ورزشی را تحت تاثیر قرار داده گفت: با بهبود وضعیت و از سرگیری فعالیت های ورزشی برنامه های خوبی در طول سال ۹۹ برای قشر سالمند و دیگر اقشار طراحی و اجرایی خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.