• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل مطالب: 1272
5
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اعلام کرد:

توزیع روغن خوراکی در فروشگاههای زنجیره ای استان خوزستان

  • کد خبر : 7114
  • 17 اردیبهشت 1401 - 20:01
توزیع روغن خوراکی در فروشگاههای زنجیره ای استان خوزستان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ضمن اشاره به توزیع ۱۰۰۰تن روغن خوراکی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری، از ورود بدون محدودیت این کالا در بازار استان خوزستان خبر داد.

خابران/ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ضمن اشاره به توزیع ۱۰۰۰تن روغن خوراکی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری، از ورود بدون محدودیت این کالا در بازار استان خوزستان خبر داد.

آقارضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از عزم جدی دولت در افزایش سطح رفاه خانوار ها و کاهش فشار اقتصادی بر اقشار مردم خبر داد.

فتوحی در ادامه بر لزوم وجود زیرساخت های تولید و اشتغال جهت ایجاد رفاه اقتصادی و توسعه منطقه ای، به اقدامات انجام گرفته در این زمینه اشاره کرد و افزود: بزودی شاهد بهره برداری و ایجاد اشتغال حاصل از اقدامات خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به موضوع واردات بخشی از کالاهای اساسی مصرفی در تمامی کشورهای دنیا از جمله کشورهای توسعه یافته به واردات روغن و دانه های روغنی خبر داد، فتوحی تصریح کرد در این زمینه تلاش های زیادی جهت کاهش میزان واردات و اتکا به تولید داخلی در زمینه تولید روغن مصرفی صورت گرفته است.

وی به وجود مقدار قابل توجه ای از دانه های روغنی و روغن تصفیه نشده در بنادر کشور اشاره کرد که در حال حمل به کارخانجات تولید روغن در سراسر کشور از جمله استان خوزستان هستند.

فتوحی از توزیع روغن به میزان کافی در فروشگاه های سراسر استان خوزستان از جمله ۲۳فروشگاه بزرگ اتکا خبر داد که این امر سبب کاهش التهابات بازار خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان در پایان در خصوص افرادی که با احتکار و گرانفروشی کالاهای اساسی، موجب افزایش فشار بر اقشار مردم میشوند گفت: این خاطیان توسط مجریان قانون شناسایی و برخورد قاطع با آنان صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=7114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.