• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
2
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان:

نظارت‌های میدانی مستمر به منظور کاهش التهابات بازار در حال انجام است/با فروشندگان خاطی با جدیت برخورد می‌شود

  • کد خبر : 7155
  • 23 اردیبهشت 1401 - 18:31
نظارت‌های میدانی مستمر به منظور کاهش التهابات بازار در حال انجام است/با فروشندگان خاطی با جدیت برخورد می‌شود
تمامی کالاهای موجود در بازار با همان قیمت درج شده بر روی آن‌ها باید به فروش برسند و با فروشندگان خاطی با جدیت تمام برخورد خواهد شد.

خابران/ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به متوسط مصرف ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن مرغ در روز در خوزستان است، از توزیع ۴۷۰ تن مرغ کشتار روز و منجمد در روز گذشته (۲۲ اردیبهشت‌ماه) در سطح استان، خبر داد و گفت: نظارت‌های میدانی مستمر توسط دستگاه‌های مربوطه به منظور کاهش التهابات بازار در حال انجام است.

وی ضمن اشاره به مهمترین موضوعات موثر در میزان موجودی کالاهای اساسی، به مصرف ۳۵۰ تا ۴۰۰ تنی مرغ در استان خوزستان اشاره کرد.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان ادامه داد: امروز به طور متوسط در مجموع ۴۷۰ تن مرغ کشتار روز و منجمد در سطح استان توزیع شد.

وی افزود متاسفانه جوسازی‌های بی پایه و اساس که توسط رسانه‌های معاند و شبکه‌های اجتماعی صورت پذیرفت؛ منجر به این موضوع شد که مصرف کنندگان چندین برابر بیشتر از نیاز روزانه خود اقدام به خرید کالاهای اساسی کنند که این موضوع از دلایل اصلی ایجاد التهاب در بازار بود.

فتوحی با اشاره به فعالیت شبانه روزی و روزهای تعطیل کشتارگاه‌های استان، افزود: ۶ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان صورت گرفته، لذا در حال حاضر و در آینده هیچگونه کمبودی در تامین نیاز مصرف کنندگان نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: مهمترین وظیفه و رسالت دولتمردان خدمت به مردم است، در این راستا نظارت‌های میدانی مستمر توسط دستگاه‌های مربوطه به منظور کاهش التهابات بازار در حال انجام است.

معاون هماهنگی تمور اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به اینکه بازرسی به صورت مستمر از بازار انجام می‌شود، تاکید کرد: تمامی کالاهای موجود در بازار با همان قیمت درج شده بر روی آن‌ها باید به فروش برسند و با فروشندگان خاطی با جدیت تمام برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: سه کارخانه در استان خوزستان درحال تولید روغن خوراکی هستند و در راستای تامین نیاز مصرف کنندگان استان با تمام ظرفیت و به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند.

فتوحی در پایان ضمن قدردانی از همراهی آحاد مردم در راستای اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها و اصلاحات اقتصادی افزود: با عنایت بر تصمیمات کارشناسی و برنامه‌ریزی دولتمردان در آینده نزدیک شاهد توسعه اقتصادی و تغییر به نفع مردم خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=7155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.