• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
7

بهرام حیدری عضو کارگروه تخصصی روسای شوراهای اسلامی استان های کشور شد

  • کد خبر : 7196
  • 29 اردیبهشت 1401 - 18:13
بهرام حیدری عضو کارگروه تخصصی روسای شوراهای اسلامی استان های کشور شد
نخستین اجلاس روسای شوراهای اسلامی استان های کشور ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به میزبانی استان گلستان برگزار شد.

خابران/ نخستین اجلاس روسای شوراهای اسلامی استان های کشور ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به میزبانی استان گلستان برگزار شد.

در این اجلاس که با حضور علی محمد زنگانه استاندار استان گلستان، سروری رئیس شورای عالی استان ها و روسای شوراهای اسلامی سراسر کشور برگزار شد در خصوص مسائل مختلفی اعم از تحکیم جایگاه شوراها با هدف خدمت رسانی بهینه به مردم ، اصلاح قانون مدیریت شهری و درآمدهای پایدار تبادل نظر شد.

حیدری در خصوص جلسه کارگروه تخصصی عنوان کرد: لزوم همفکری و هم اندیشی در بین شوراهای اسلامی کشور کمک بسیاری در جهت رشد فعالیت ها و پیشروی اهداف دارد، با ارائه راهکار و رفع مشکلات برای رسیدن به اهداف و جامعه پیشرفته باید تلاش کنیم.

حیدری همچنین افزود در کارگروه تخصصی در مورد مشکلات شوراها بحث و گفتگو شد و اهم مشکلات و علل پدید آورنده آنها بررسی شدند.

رئیس شورای اسلامی استان خوزستان با اشاره به نداشتن ساختمان برای شوراها، عدم وجود وسیله نقلیه مناسب، کمبود اعتبار برای دهیاری ها، شهرداری‌ها و شوراهای شهرستان اظهار داشت: با توجه به برنامه هایی که در کارگروه تخصصی مطرح شد پیشنهاداتی برای رفع این مشکلات ارائه شد که با تبادل نظر و و پرداختن به پیشنهادات، مقرر شد برنامه و طرح جهت رفع نواقص به مجلس شورای اسلامی ارائه شود، که بعد از معرفی این طرح ها، در صورت موافقت و تصویب در مجلس شورای اسلامی توسط نمایندگان، بسیاری از مشکلات شوراها برطرف می شوند.

حیدری همچنین عنوان کرد مسائلی مانند دعوت از روسای شورای شهرستانها در جلسات ادواری، دعوت از وزرای دولت در جلسات شورای عالی استانها، پرداخت عوارض آلایندگی به شهرستانها و مسائل دیگر در این کارگروه مطرح شدند.

 

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=7196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.