• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل مطالب: 1272
7

جلسه شورای ترافیک شهرستان رامشیر در فرمانداری این شهرستان برگزار شد

  • کد خبر : 726
  • 25 تیر 1399 - 20:52
جلسه شورای ترافیک شهرستان  رامشیر در فرمانداری این شهرستان برگزار شد
فرمانداررامشیر تاکیدکردمصوبات شورای هماهنگی ترافیک وجه قانونی داشته و بروز حوادث ترافیکی در راستای عدم اجرای مصوبات مرتبط، تبعات و ‌پیگیری های قانونی را به دنبال خواهد داشت.

رسام آنلاین / به نقل از روابط عمومی فرمانداری رامشیر ، اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان در سال جاری به ریاست سید مجید حسینی نژاد فرماندار شهرستان و با حضورسایر اعضاء با محوریت بررسی مشکلات ترافیکی و بررسی درخواست های دریافتی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

حسینی نژاد درجلسه شورای هماهنگی ترافیک را یکی از جلسات مهم شهرستان ها دانست و خاطر نشان کرد: این‌ جلسات به صورت ‌مستقیم با سلامت جسمانی، امنیت و آرامش مردم ارتباط داشته و باید به صورت ویژه به این شورا و اجرای مصوبات آن در شهرستان توجه شود.

فرمانداررامشیر تاکیدکردمصوبات شورای هماهنگی ترافیک وجه قانونی داشته و بروز حوادث ترافیکی در راستای عدم اجرای مصوبات مرتبط، تبعات و ‌پیگیری های قانونی را به دنبال خواهد داشت.

در ادامه این‌جلسه موارد زیر پس از بحث و تبادل نظر اعضای حاضر مصوب شد: اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای به منظور تامین روشنایی نسبت به نصب برج نوری درمحل سه راهی سرانجام اقدام نماید.

همچنین مقررگردید اداره برق شهرستان نسبت به روشنایی بلواربسیج وچراغ های چشمک زن اقدام نماید.شهرداری رامشیر هم مکلف گردید نسبت به خط کشی وایمن سازی معابرشهری اقدام نماید

گفتنیست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای باهمکاری شهرداری نسبت به اجرای اقدامات لازم به منظور کاهش سرعت خودروهای عبوری درمحدوده شهری مشراگه اقدام نماید.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.