• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل مطالب: 1272
3

تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرایم آب در شهرستان رامشیر

  • کد خبر : 7266
  • 27 خرداد 1401 - 3:49
تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرایم آب در شهرستان رامشیر
در پی افزایش دما در دوهفته گذشته مشاهده شده است که تعرضاتی به خطوط آب انجام که باعث اختلال در خدمت رسانی به مردم عزیز شهرستان خصوصا در سطح روستا گردیده است.

خابران /با توجه به وضعیت افزاش دما ونیاز پیش از پیش به مصرف آب ونیاز ضروری وفوری به کاهش تنش آبی و با توجه به تعرض به خطوط آب در بعضی مناطق روستایی در دو هفته گذشته وبا پیگیرهای بعمل آمده در راستای پایداری آب در سطح شهرستان با هماهنگی بعمل آمده با دستگاه قضایی شهرستان شعبه ویژه رسیدگی به جرایم آب تشکیل شد.

احمدی مدیر آبفا شهرستان رامشیر اظهار داشت: در پی افزایش دما در دوهفته گذشته مشاهده شده است که تعرضاتی به خطوط آب انجام که باعث اختلال در خدمت رسانی به مردم عزیز شهرستان خصوصا در سطح روستا گردیده است.

وی افزود:در همین راستا با تشکیل این شعبه رسیدگی به جرایم آب اعم از ایجاد شکستگی برداشت غیر مجاز دستکاری کنتور و…. با قید فوریت رسیدگی وبا متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

مدیر آبفا رامشیر گفت: این اداره آمادگی خود را در جهت تامین آب عشایر به طرق مختلف و با تامین آب با تانکر اعلام نموده وخواستار همکاری در ارائه خدمات شبانه روزی به شهروندان شده است.

وی ضمن تشکر از پیگیریهای خوب مسئولین ارشد شهرستان واهتمام ویژه آبفا خوزستان در اجرای پروژه های بزرگ، خصوصا تصفیه خانه بزرگ بخش مشراگه از مدیر عامل آبفا استان خوزستان، فرماندار شهرستان رامشیر، نماینده حوزه انتخابیه و همچنین بسیج سازندگی در همکاری و تامین آب تشکر و همچنین خواستار مشارکت بیشتر مجموعه شرکت های نفتی پیرامون شهرستان، مخصوصا منطقه مارون شد.

ایشان در پایان با تاکید به رعایت صرفه جویی واعتدال در مصرف واعلام آمادگی وتامین آب دامداران به طریق قانونی خواستار همکاری بیشتر اطلاع رسانی وهمکاری با پرسنل زحمت کش این صنعت شدند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=7266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.