• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل مطالب: 1270
6

باشگاه کتابخوانی مهرورزان رامشیر به عنوان باشگاه برگزیده در سطح کشور انتخاب شد

  • کد خبر : 760
  • 02 مرداد 1399 - 14:39
باشگاه کتابخوانی مهرورزان رامشیر به عنوان باشگاه برگزیده در سطح کشور انتخاب شد
زهره عباس زاده ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامشیر:باشگاه کتابخوانی مهرورزان شهرستان رامشیر در اولین سال حضور خود در چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان کشور، به عنوان باشگاه برگزیده در سطح کشور انتخاب شد.

رسام آنلاین / زهره عباس زاده ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامشیر از انتخاب باشگاه کتابخوانی مهرورزان این شهرستان به عنوان باشگاه برگزیده در سطح کشور خبر داد.

عباس زاده عنوان کرد: چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان کشور به کار خود پایان داد که در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که به صورت مجازی در تهران برگزار شد، از بین ۲۲ هزار باشگاه کتابخوانی حاضر در این مسابقات با بیش از ۳۳۰ هزار عضو که زیر نظر ۲۰ هزار تسهیلگر در حال فعالیت بودند، باشگاه کتابخوانی مهرورزان شهرستان رامشیر در اولین سال حضور خود در این مسابقات، به عنوان باشگاه برگزیده در سطح کشور انتخاب شد.

وی تصریح کرد: این جام در رشته های (باشگاه برگزیده، نامه برگزیده، فیلم برگزیده، کتاب برگزیده، تسهیلگر برگزیده و کتاب فروش برگزیده) برگزار شد.

عباس زاده در پایان از تمامی ادارات و ارگانهایی که در تشکیل و حمایت از باشگاه های کتابخوانی شهرستان حضوری فعال و همکاری داشته اند تشکر و قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.