• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل مطالب: 1272
3

آیین پاسداشت پیشکسوتان مطبوعات و رسانه خوزستان برگزار شد

  • کد خبر : 7717
  • 23 تیر 1401 - 20:52
آیین پاسداشت پیشکسوتان مطبوعات و رسانه خوزستان برگزار شد
تجربه کلید موفقیت است؛ ما به تجربه نیاز داریم و آن را باید در خدمت خبرنگاران جوان بگذاریم.

خابران/ آیین پاسداشت پیشکسوتان مطبوعات و رسانه خوزستان عصر پنجشنبه با حضور جمعی از خبرنگاران جوان رسانه های استان، پیشکسوتان عرصه خبر و اطلاع رسانی و مسئولان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان در گیت بوستان سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد.

در این آیین، تعدادی از پیشکسوتان عرصه مطبوعات و رسانه استان با محوریت مسایل و مشکلات و چالش های پیش روی رسانه و همچنین راهکارهای برون رفت از مشکلات و توسعه رسانه های استان، به ایراد سخن پرداختند.

در این آیین حبیب بهرامی از فعالان رسانه ای خوزستان با انتقاد از نامهربانی های مسئولان استان برای عدم حضور در این مراسم، گفت: انتظار می رفت در این آیین که پیشکسوتان رسانه حضور دارند تعدادی از مسئولان برای ارج نهادن به مقام این پیشکسوتان، در سالن حضور یابند.

وی همچنین در ادامه به عدم حمایت برخی از دستگاه های استان از رسانه ها اشاره کرد و گفت: دستگاه های اجرایی استان از طریق مسیولین مربوطه عملکرد خود را از طریق رسانه منعکس می کنند و برای این موضوع حقوق دریافت می‌کنند اما انتظار دارند این دستاوردها توسط رسانه ها باتوجه به هزینه های سنگین اداره پایگاه ها و مطبوعات ، به صورت رایگان انجام شود که این دور از انصاف است.

این پیشکسوت رسانه ای خوزستان تصریح کرد: امید است تعامل دستمان ها با رسانه ها و مطبوعات به سمتی برد که چالش ها و مشکلات اقتصادی رسانه ها مورد نظر قرار گیرد تا این تعامل دو سویه روز به روز تقویت شود.

همچنین محمد جعفر فلسفی در ادامه این آیین گفت: امام خمینی(ره) فرمودند: اگر مطبوعات اصلاح شود کشور اصلاح می شود ؛ تحمل و اصلاح نیاز اساسی جامعه ما است اما نقش رسانه باید در این رابطه مشخص شود.

وی افزود: اختلافات همواره در جامعه رسانه وجود داشته و این امر طبیعی است که نیاز است با مدیریت صحیح همدلی و اتحاد روز به روز تقویت شود.

این پیشکسوت رسانه ای خوزستان ادامه داد: استفاده از ظرفیت پیشکسوتان بی شک می تواند بخش عمده ای از مشکلات خانه مطبوعات و رسانه ها و مطبوعات استان را برطرف کند.

وی بیان کرد:تجربه کلید موفقیت است؛ ما به تجربه نیاز داریم و آن را باید در خدمت خبرنگاران جوان بگذاریم.

فلسفی اظهار داشت: تجارب را باید یکبار دیگر مرور کنیم و آنجایی که خوب عمل شده را شناسایی و از تجاربی که خوب عمل نشده، درس عبرت بگیریم.

در پایان این آیین از تعدادی از پیشکسوتان عرصه مطبوعات و رسانه استان تجلیل شد.

همچنین در حاشیه این آیین محسن رادمرد از هنرمندان جوان خوزستانی به اجرای قطعات موسیقی و بازخوانی آهنگ‌های «ایران جوان، اهواز و شهید» که دو آهنگ از ساخته های این هنرمند است، پرداخت.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=7717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.