• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
2

مونسون آب آور باعث قطع آب شد!

  • کد خبر : 7773
  • 17 مرداد 1401 - 0:03
مونسون آب آور باعث قطع آب شد!
شهروندان رامشیری و رامهرمزی نماینده خود در مجلس شورای اسلامی را در سیبل انتقادات خود قرار داده و وی را در برابر این وضعیت بی تفاوت تعریف می کنند.

خابران/ بر اساس آخرین گزارشات، بارش شدید باران هم اکنون به شهر میداوود شهرستان باغملک رسیده و احتمال دارد که شهر رامهرمز نیز درگیر سامانه مونسون شود.

بارش های شدید هفته اخیر باعث قطع آب شرب در چندین روستا از رامهرمز شده بود که تاکنون نیر مردم این شهرستات مشکل تامین آب دارند و توسط تانکرهای آبرسان آب دریافت میکنند. احتمال میرود در صورت درگیر شدن شهرستان با سامانه جوی جدید، مجددا شرایط بحرانی در این منطقه حاکم شود.

همچنین شهرستان رامشیر و روستاهای تابعه این شهرستان بعد از گذشت ده روز از آخرین فعالیت سامانه مونسون در مناطق مختلف رامشیر همچنان مشکلات آبی را تجربه می کنند به گونه ای که طبق گزارشات میدانی، طی روز جاری همزمان با تاسوعای حسینی آب شهر مشراگه همچنان گل آلود و برخی روستاها با افت فشار آب یا بی آبی روبرو هستند.

یکی از اهالی روستای ام اخثی از توابع بخش مرکزی شهرستان رامشیر طی تماس تلفنی با پایگاه خبری تحلیلی خابران عنوان کرد آب این روستا که در مسیر جاده ماهشهر قرار گرفته است هر ۱۵ روز فقط یک ساعت آب دریافت می کند و خط انتقال آب آن فرسوده و پاسخگوی نیاز روستائیان نیست.

با وجود همه این اخبار و گزارشات اسفناک، مدیرعامل آبفا خوزستان مدعی شده است که آب قابل شرب در حال تحویل به شهروندان است و از بابت آب هیچ گونه مشکلی وجود ندارد. این صحبت های خلاف واقع اوج نارضایتی شهروندان رامهرمز و رامشیری را به دنبال داشته است به حدی که خواهان ورود مسئولین بالا دستی و دستگاه های نظارتی و بازرسی به موضوع آبرسانی و کم کاری و حتی تخلف آبفا خوزستان شده اند.

در این بین شهروندان رامشیری و رامهرمزی نماینده خود در مجلس شورای اسلامی را در سیبل انتقادات خود قرار داده و وی را در برابر این وضعیت بی تفاوت تعریف می کنند.

حال باید دید در صورت فعالیت مجدد سامانه مونسون چه کسی به فریاد مردم محروم و روستائیان مناطق مختلف خوزستان خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=7773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.