• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل مطالب: 1269
2
مدیرعامل آبفا خوزستان:

مدیرعامل آبفا خوزستان مدعی شد در سال آینده هیچ روستای بدون آب آشامیدنی در خوزستان وجود نخواهد داشت

  • کد خبر : 7817
  • 19 مرداد 1401 - 16:37
مدیرعامل آبفا خوزستان مدعی شد در سال آینده هیچ روستای بدون آب آشامیدنی در خوزستان وجود نخواهد داشت
: با برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته مشکلات آب تمام روستاهای خوزستان تا سال آینده برطرف می شود و اعلام می کنیم که در سال آینده هیچ روستای بدون آب آشامیدنی در خوزستان وجود نخواهد داشت.

خابران/ مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به عزم جدی آبفا برای رفع مشکلات این حوزه در استان، گفت: با اقداماتی که انجام شده و یا در حال انجام است در سال آینده هیچ روستای بدون آب آشامیدنی در خوزستان وجود نخواهد داشت.

محمدرضا کرمی نژاد صبح امروز چهارشنبه درحاشیه افتتاح پروژه آبرسانی به روستای کهنک بخش چغامیش دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه از حدود سه سال پیش به دلایل مختلف متوقف شده بود که خوشبختانه امروز پس از مدت ها تلاش شبانه روزی مجموعه آبفا، بهره برداری شد.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه را ۳۲ میلیارد تومان برشمرد و افزود: این پروژه دارای ۱۰ کیلومتر خط و یک حلقه چاه با ظرفیت ۳۵ لیترآب در ثانیه است که با ورود این چاه به شبکه مشکل آب بالغ بر ۲ هزار نفر جمعیت ساکن روستای کهنک برطرف شده است.

کرمی نژاد عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب خوزستان بنا بر تکلیفی که دولت سیزدهم به این مجموعه محول کرده مبنی بر رفع مشکل آب و فاضلاب تمام روستاها و شهرهای استان خوزستان وظیفه سنگین و خطیری بر عهده دارد که در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

مدیرعامل آبفای خوزستان با بیان اینکه در حوزه فاضلاب اقدامات بسیار خوبی در سطح استان انجام شده و در حال انجام است، گفت: علیرغم تنش آبی در کرخه و مشکلات کم آبی که در سطح کشور وجود دارد خوزستان در این فصل با کمترین تنش آبی مواجه بوده است که این امر حاصل تلاش های شبانه روزی و برنامه ریزی های دقیق در مجموعه آبفای خوزستان است.

کرمی نژاد خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته مشکلات آب تمام روستاهای خوزستان تا سال آینده برطرف می شود و اعلام می کنیم که در سال آینده هیچ روستای بدون آب آشامیدنی در خوزستان وجود نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=7817

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.