• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
5

استقبال مداحان از توصیه رهبر انقلاب در مورد عزاداریِ محرم

  • کد خبر : 783
  • 10 مرداد 1399 - 18:01
استقبال مداحان از توصیه رهبر انقلاب در مورد عزاداریِ محرم
سیدرضا نریمانی و محمد رضا بذری دو تن از مداحان کشور در اظهارات جداگانه ای گفتند: سلامت مردم برای ما خیلی خیلی مهم و واجب است، از طرفی ما تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم. بیانات امروز حضرت آقا در مورد ‎عزاداری محرم بار دیگر به ما گوشزد کرد که بچه شیعه امام‌ حسینی، باید نماد عقلانیت باشد.

رسام آنلاین / پس از اظهارات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی مبنی بر لزوم رعایت موارد گفته شده از سوی کارشناسان ستاد ملی مقابله با کرونا در برگزاری مراسمات محرم الحرام، مداحان صاحب نام کشور با استقبال از فرمایشات ایشان گفتند: ما گوش به فرمان رهبر انقلاب و تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا هستیم.

 

سید مجید بنی فاطمه یکی از مداحان صاحب نام کشور در این رابطه اظهار داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب فصل‌الخطاب است/ گوش به فرمان خواهیم بود.

همچنین میثم مطیعی یکی دیگر از مداحان صاحب نام کشور با گله از تصمیمات مختلف و نا بهنگام در روز عرفه از سوی مراجع مربوطه عنوان کرد : ما تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم؛ اما ستاد یک حرف بزند، نه مثل تجربه روز عرفه که نهاد (آ) صبح یک چیز بگوید، ظهر نهاد (ب) یک چیز، عصر همه خلاف هم!

سیدرضا نریمانی و محمد رضا بذری دو تن دیگر از مداحان کشور در اظهارات جداگانه ای گفتند: سلامت مردم برای ما خیلی خیلی مهم و واجب است، از طرفی ما تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم. بیانات امروز حضرت آقا در مورد ‎عزاداری محرم بار دیگر به ما گوشزد کرد که بچه شیعه امام‌ حسینی، باید نماد عقلانیت باشد.

پیش از این رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای درباره شیوه برگزاری عزاداری های ایام محرم الحرام توصیه هایی را داشتند و فرمودند:در عزاداری‌ها معیار آن چیزی است که کارشناسان و ستاد ملی کرونا اعلام می‌کنند؛ بنده به توصیه این عزیزان عمل می‌کنم.

توصیه من به مردم این است که ببینیم ستاد ملی کرونا چه می‌گوید و در مسئله عزاداری به گفته این ستاد عمل کنیم.

اگر وضعیتی که داریم را شل بگیریم، فاجعه بزرگی رخ خواهد داد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.