• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل مطالب: 1272
3
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان:

حجم کار عمرانی در کارون بیشتر از ظرفیت شهری است/ خدمت به مردم کارون مطالبه رهبر انقلاب است

  • کد خبر : 8049
  • 24 مرداد 1401 - 0:51
حجم کار عمرانی در کارون بیشتر از ظرفیت شهری است/ خدمت به مردم کارون مطالبه رهبر انقلاب است
جلسه شورای اداری شهرستان کارون با حضور معاونت عمرانی استاندار خوزستان برگزار شد.

خابران/ نشست شورای اداری شهرستان کارون، ظهر امروز، با حضور معاون عمرانی استاندار خوزستان در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

محمد خانچی در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایشان اظهارداشت: خدمت به مردم شریف کارون از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و هرگاه مسئولان شهرستان یا استان به دیدار ایشان می‌روند، با مطالبه ایشان از وضعیت شهرستان کارون مواجه می‌شوند.

وی با اشاره به سخن رئیس جمهور مبنی بر اینکه خوزستان به کارگاه عمرانی تبدیل شده، افزود: این سخن رئیس محترم جمهور اصلا مبالغه نیست. خداراشکر حجم فعالیت‌های عمرانی در شهرستان کارون آنقدر زیاد است که گهگاه با افزایش حجم فعالیت مخالفت می‌کنند زیرا ظرفیت ترافیکی و حمل و نقل شهر اجازه فعالیت بیش از این را نمی‌دهد. در شهرهای مثل اهواز هم همین امر صادق است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه گوشه به گوشه شهر در حال تلاش و کار عمرانی هستیم، گفت: اگر شهرها کشش بیشتری داشتند ما تلاشمان را از این که هست بیشتر می‌کردیم و همین تلاش است که باعث شده طرحی بزرگ مثل طرح آبرسانی غدیر را که سه سال زمان می‌برد در زمان یک سال به پایان برسانیم.

وی در توضیح طرح آبرسانی غدیر افزود: طرح غدیر که ان‌شاالله به زودی به پایان می‌رسد، ظرفیت کمی آّب شرب خوزستانی‌ها را دو برابر می‌کند و کیفیت آب شرب را پنجاه درصد افزایش می‌دهد. ان‌شاالله ۴٫۷ میلیون نفر از این نعمت بهره مند خواهند شد و مشکل عدم پایداری آب نیز از بین خواهد رفت.

خانچی هرگونه بهانه برای عدم انجام کار در شهرستان کارون را مردود دانست و خاطر نشان کرد: مبالغی که برای توسعه عمران شهرستان کارون از سوی هیئت محترم دولت تخصیص داده شده، عددی رویایی است که هرگونه بهانه‌ای را برای عدم انجام کار از بین خواهد برد. اگر رقم سالهای گذشته را با امسال مقایسه کنیم حتما متوجه نگاه ویژه رئیس جمهور به استان خوزستان خواهیم شد.

وی ادامه داد: برای آنکه شهرهای رامین و شیرین شهر رونق پیدا کنند حتما باید کیفیت حمل و نقل در باوی و کارون جهش پیدا کند تا رفت و آمد به رامین و شیرین شهر ارزان شود. همین امر سبب رونق بیشتر این دو شهر خواهد شد.

رئیس کمیته زیر ساخت ستاد اربعین خوزستان عنوان کرد: اما مهم ترین کار ما در این ایام خدمت به زائران اباعبدالله در ستاد اربعین است که باید تمام توانمان را برای خدمت به زائران بگذاریم زیرا مسئله سفر اربعین که زمینه ساز تمدن مهدوی است، یکی از مهم ترین مسئله‌ها در کشور است به طوری که رئیس جمهور شخصا برای آن جلسه ویژه می‌گذارد و دستگاه‌ها را به خط می کند تا این امر به بهترین شکل انجام شود.

وی در پایان گفت: تمام دستگاه ها کمک کنند تا در شهرستان کارون که مسیر عبور زائران است بتوان خدمتی در شان زائران ارائه داد، بلکه در محضر اباعبدالله روسفید شویم.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.