• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل مطالب: 1272
2
در آستانه جام ملت های آسیا:

شمسایی استعفا داد 

  • کد خبر : 8125
  • 08 شهریور 1401 - 14:34
شمسایی استعفا داد 
وحید شمسایی بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، از هدایت تیم ملی فوتسال ایران کناره گیری کرد!

خابران/ مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال امروز سه شنبه در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد که رقابت برای رسیدن به صندلی ریاست بین مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی بود.

در پایان این رقابت انتخاباتی، مهدی تاج با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب شد. در مجمع فدراسیون فوتبال ۸۰ نفر حق رأی داشتند که از این جمع مهدی تاج ۵۱ رأی کسب کرد، میرشاد ماجدی ۲۵ رأی کسب کرد و عزیز محمدی ۴ رأی را به خود اختصاص داد.

در پایان این انتخابات، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال خبر شوکه کننده‌ای را به خبرنگاران اعلام و استعفایش از هدایت تیم ملی را اعلام کرد.

شمسایی گفت: از تیم ملی فوتسال استعفا داده‌ام و امیدوارم فرد مطلوبی جانشین من شود.

این در حالی است که شمسایی تیم ملی فوتسال را آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا می‌کند و باید مهرماه در این رقابت‌ها حاضر بشود.

شمسایی در این خصوص ابتدا با انتقاد از نحوه برنامه ریزی مجمع فدراسیون فوتبال گفت: این نوع برنامه ریزی زیبنده کشورمان نیست. ساعت ۲ صبح پیام می‌آید انتخابات نیست و ساعت ۵ صبح می‌گویند برگزار می‌شود. یکسری‌ها خواب ماندند. به گروه جدید تبریک می گویم. فوتبال از همه چیز مهمتر است. آدم‌ها می آیند و می‌روند.

وی تاکید کرد: صادقانه بگویم در این مجمع به میرشاد ماجدی رای دادم.

شمسایی همچنین با بیان اینکه دیگر نمی‌خواهد در تیم ملی فوتسال کار کند، گفت: همیشه سربازم وطنم هستم. عاشق کشورم هستم. بازهم این افتخار یک روز نصیب ما خواهد شد. شاید اتفاقاتی که برای رشته‌ام در گذشته رخ داده بود را نتوانستم هضم کنم.

وی درباره اینکه آیا نمی‌خواهد با مهدی تاج کار کند؟ گفت: خدا نکند. برای تاج، نبی و قنبرزاده احترام زیادی قائل هستم. من خودم دیگر نمی‌خواهم کار کنم حتی اگر مهدی تاج بخواهد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.