• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل مطالب: 1270
3

نماینده رامهرمز و رامشیر پیشاپیش به استقبال زمستان رفت!

  • کد خبر : 8279
  • 05 آبان 1401 - 19:12
نماینده رامهرمز و رامشیر پیشاپیش به استقبال زمستان رفت!
از زمان وعده های انتخاباتی سه سالی میگذرد، یکی از این وعده ها که نماینده مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به شهروندان داد؛ دوبانده شدن مسیر جاده مرگ است، وعده ای که تقلیل و در انتها از دو بانده به تعریض منتهی شد و امروز پروژه ای شکست خورده ای بیش نیست.!

خابران/ نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر پیشاپیش به پیشواز زمستان رفت و خواب زمستانی خود را آغاز کرد، این فرصتی جدید و تازه برای جان گرفتن دوباره جاده مرگ است که افراد بیشتری را در کارنامه سیاه و خونین خود ثبت کند.

از زمان وعده های انتخاباتی سه سالی میگذرد، یکی از این وعده ها که نماینده مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به شهروندان داد؛ دو بانده شدن مسیر جاده مرگ است، وعده ای که تقلیل و در انتها از دو بانده به تعریض منتهی شد و امروز پروژه ای شکست خورده ای بیش نیست.!

امروز که در آخرین سال خدمتی این نماینده قرار گرفتیم با بی توجهی و عدم پیگیری مستمر جهت تکمیل ده کیلومتر اعلام شده روبرو هستیم، و در سایه بی توجهی به مطالبات مردم از سوی مسئولان و در راس آنها نماینده ای که قول احداث آن را داد، این جاده در ماه آینده و با شروع زمستان به ثبت حوادث جاده ای و تلفات جانی، خواهد افزود.

در روز گذشته در محورهای مواصلاتی رامشیر و اولین جاده ای که از سوی مردم به نام جاده مرگ نامگذاری شد دو حادثه رخ داد، که در این دو حادثه سه نفر جان سپردند و دو نفر مصدوم شدند و حال یکی از آنها نفر وخیم گزارش شده است.

پروژه دو بانده سازی جاده مرگ که با شروع دوره جدید نماینده فعلی همراه بود، یکی از مطالبات اساسی شهروندان رامشیر به شمار می آمد، که به تعریفی باعث شد تا اشخاصی با راهروهایی پاستور آشنا شوند، امروز متوقف شده و معلوم نیست چند نفر دیگر تا تکمیل آن نیاز است قربانی شوند؟

 

چندی پیش بودجه پرداخت به مسئولیت های اجتماعی از سوی دولت به شهرهایی نفتی تعلق گرفت، مبلغی که تا کنون در خصوص پروژه های تعریف شده شفاف سازی نشد و حق شهرستان رامشیر که دومین شهرستان نفتی استان خوزستان است پایمال شده است. مبلغ مسئولیت های اجتماعی که از سوی دولت ۷۱۰۰ میلیارد تومان اعلام شد نیازمند تعریف پروژه های عمرانی از سوی نماینده حوزه ها بود ، اما پروژه ای که مشکلی را حل کند آیا از سوی نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر معرفی شد یا به چند زمین چمن مصنوعی بسنده کردند و تمام؟!

با توجه به اینکه شهرستان رامشیر تقریباً ۴۰ درصد استخراج نفت دارد باید رقم قابل توجهی نیز از مسئولیتهای اجتماعی برای فعالیت های عمرانی را کسب میکرد اما اینگونه نشد و این شهرستان به همراه شهر مشراگه همچنان با مشکلات زیادی روبرو و دست و پنجه نرم میکند.

شاید اگر درصد اندکی از پول های تخصیص یافته جهت تکمیل پروژه های عمرانی و بهسازی جاده های این شهرستان میشد ما امروز کمتر شاهد از دست دادن عزیزانمان در لابه‌لای قوطی حلبی های ایران خودرو و سایپا بودیم.

با قطعی اینترنت و کاهش اطلاع رسانی برخی نمایندگان این فرصت را غنیمت شمرده و جلو جلو کارهای خود را تعطیل کرده و به خواب زمستانی رفته اند! انتظار می‌رود خواب آنها کوتاه باشد و بیشتر به مشکلاتی که زمستان به همراه دارد توجه کنند. زیرا اگر خواب آنها تا انتخابات ادامه داشت، شکست سنگینی در مقابل مردم را تجربه خواهند کرد و باید با آرزوی هایی خود خداحافظی کنند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.