• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل مطالب: 1272
4

واژگونی خودرو سمند در جاده مرگ سه مصدوم برجا گذاشت

  • کد خبر : 8308
  • 02 آذر 1401 - 20:00
واژگونی خودرو سمند در جاده مرگ سه مصدوم برجا گذاشت
اولین جاده ای که بنام جاده مرگ شناسنامه دار شد مسیر جاده رامشیر به ماهشهر است؛ این جاده که یکی از شریان های اصلی تردد بندر امام خمینی (ره) با سایر استان های کشور می باشد، در ماه چند حادثه را به نام خود ثبت می کند.

خابران/ دقایقی پیش یک خودرو سواری سمند در نزدیکی روستای سدره( سید هاشم) در جاده مرگ رامشیر به ماهشهر دچار حادثه و واژگون شد.

حیدری رئیس فوریت های اورژانس در این باره گفت: بعد از گزارش حادثه سه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را به بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رامشیر منتقل دادند.

وی افزود: در این حادثه که واژگونی منجر به آتش گرفتن خودرو شد؛ دو خانم و یک آقا آسیب دیدند که با حضور به موقع همکاران فوریت های اورژانس مصدومان به بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رامشیر اعزام شده اند.

اولین جاده ای که بنام جاده مرگ شناسنامه دار شد مسیر جاده رامشیر به ماهشهر است؛ این جاده که یکی از شریان های اصلی تردد بندر امام خمینی (ره) با سایر استان های کشور می باشد، در ماه چند حادثه را به نام خود ثبت می کند، اما متاسفانه مسئولین شهرستان و در راس آنها نماینده فعلی و دوره های گذشته توان تغییر نام این مسیر از جاده مرگ به دو بانده را نداشته اند.

نماینده فعلی این حوزه که در روزهای پایانی خدمت خود قرار دارد سه سال پیش توانست با کسب اعتماد مردم با شعار و وعده دو بانده شدن این مسیر و مسیر های رامهرمز به رامشیر و اهواز به رامشیر بر کرسی سبز بهارستان تکیه کند، اما امروز فقط مراجعات خود را در مراسم عزاداری شهروندان که جان خود را در جاده های مرگ از دست داده اند افزایش داده است.

 

 

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.