• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل مطالب: 1270
5

اجرای اقدامات لازم به منظور افزایش کیفیت آب آشامیدنی کارون ، رامشیر و هندیجان به تصویب رسید

  • کد خبر : 8337
  • 04 دی 1401 - 20:00
اجرای اقدامات لازم به منظور افزایش کیفیت آب آشامیدنی کارون ، رامشیر و هندیجان به تصویب رسید
استاندار خوزستان گفت: اقدامات لازم به منظور افزایش کیفیت و کمیت آب آشامیدنی شهرستان‌های رامشیر، کارون و هندیجان و رفع مشکلات آبرسانی این سه شهرستان مصوب شد.

خابران/ استاندار خوزستان گفت: اقدامات لازم به منظور افزایش کیفیت و کمیت آب آشامیدنی شهرستان‌های رامشیر، کارون و هندیجان و رفع مشکلات آبرسانی این سه شهرستان مصوب شد.

در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت زنان و خانواده استان به ریاست صادق خلیلیان، استاندار خوزستان و با حضور مدیران کل مربوطه در استانداری خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در این نشست با اشاره به انجام اقدامات لازم در زمینه افزایش کمیت و کیفیت آب شرب سه شهرستان کارون، رامشیر و هندیجان و روستاهای این شهرستان‌ها گفت: در شهرستان رامشیر در حدود ۶۰ روستا مشکلاتی در زمینه تامین آب دارند چراکه تاسیسات آب شرب این روستاها برای ۲۰ الی ۲۵ روستا طراحی شده است بدین منظور مصوب شد شرکت آبفا اقدامات لازم برای رفع این مشکل را به نحوی تسریع کند تا آب آشامیدنی پایدار در اختیار این ۶۰ روستا قرار گیرد.

وی ادامه داد: در زمینه آبرسانی شهرستان هندیجان نیز مقرر شد شرکت آبفا علاوه بر تامین آب شرب این شهرستان و روستاهای آن، با استفاده از دستگاه‌ آب شیرین کن، آب باکیفیت را در اختیار مردم این شهرستان قرار دهد.

خلیلیان در ادامه به وضعیت تاسیسات آب شهرستان کارون و ارتقای سیستم فیلتراسیون آن اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز مقرر شد شرکت آبفا ظرف یک ماه اقدامات لازم را تسریع کند و در عین حال برای تامین آب این شهرستان از منابع آب دیگری همچون آب غدیر و آب حیات استفاده کند.

وی با اشاره به موضوع بیماری‌های تنفسی به ویژه در کودکان گفت: با توجه به افزایش بیماری‌های تنفسی به ویژه در این فصول، هماهنگی‌های لازم به منظور تامین اعتبار و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام گردید و بنا شد ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل و تهیه تجهیزات مورد نیاز به ویژه ونتیلاتور در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.