• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
4

دستگیری سارق مسلح و توقیف خودرو سرقتی در رامهرمز

  • کد خبر : 8615
  • 24 اسفند 1401 - 16:06
دستگیری سارق مسلح و توقیف خودرو سرقتی در رامهرمز
کارآگاهان با بررسی صحنه وقوع جرم پس از جمع آوری سرنخ های به جا مانده و تلاش های شبانه روزی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه سارقان شدند. 

خابران/ سرهنگ محمد محمدی نسب در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در شامگاه ۳ بهمن ماه، که سارقان با کلت کمری در کنار پارک کوهستان، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ را به سرقت بردند، با عنایت به اینکه کلیپ نحوه وقوع سرقت در فضای مجازی و رسانه ای بازتاب گسترده ای داشت و موجی از نارضایتی در بین شهروندان به وجود آورده بود، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان با بررسی صحنه وقوع جرم پس از جمع آوری سرنخ های به جا مانده و تلاش های شبانه روزی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه سارقان شدند.

وی افزود: پس از انجام هماهنگی های لازم تیم عملیات پلیس آگاهی طی چند عملیات مجزا و هماهنگ سه نفر از سارقان را شناسایی کردند.

فرمانده نیروی انتظامی تشریح کرد: بعد از ماموریت دستگیری سارقان در یکی از شهرستانهای همجوار ، سارقان با مشاهده ماموران متوالی شدند، که بعد از عملیات تعقیب و گریز یک عضو سارقان دستگیر شد.

محمدی نسب بیان داشتند: خودروی که سارق اقدام به فرار کرد نیز سرقتی و بعد از توقیف تحویل مالباخته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز درپایان گفت: عملیات شناسایی همدستان سارق ادامه دارد و سارق بعد از اعتراف تحویل مراجع قضایی شد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.