• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل مطالب: 1270
4

جلسه دیدار و هم اندیشی فرماندار شهرستان رامشیر با خبرنگاران برگزار شد

  • کد خبر : 8632
  • 28 اسفند 1401 - 5:47
جلسه دیدار و هم اندیشی فرماندار شهرستان رامشیر با خبرنگاران برگزار شد
مراحل انتخاب شهردار به پایان رسید و فردا شورا صلاحیت یا عدم صلاحیت گزینه معرفی شد خود را دریافت می‌کند.

خابران/ طی جلسه ای در آخرین روزهای سال ۱۴۰۱ فرماندار شهرستان رامشیر با خبرنگاران دیدار و به موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی و مسائل شهری اشاره کرد.

نماینده عالی دولت در بدو سخنان فرا رسیدن عید باستانی نوروز و ماه رمضان را به شهروندان شهرستان رامشیر و حاضران تبریک گفت، و افزود: شهرستان رامشیر دارای ظرفیت های خوب است و باید از تمام آنها استفاده کرد.

احسانی نیا گفت: خبرنگاران جایگاه ویژه و مهمی در جامعه دارند و همیشه صدای مردم را به گوش مسئولان رسانده اند، ما نیز با هم فکری و هم اندیشی از ظرفیت های عزیزان جهت رفع مشکلات استفاده میکنیم و از مطالبه گری و انتقادات سازنده خوشنود می شویم.

وی در ادامه مطالب به کارهای انجام شده در بخش مرکزی پرداخت، و افزود: اکنون روستاهایی که غریب به چهل سال از نعمت گاز و آب بی بهره بودند توانستند از این منابع استفاده کنند و با انسجام و وحدت میتوان امتیازات بهتری را برای شهرستان دریافت کنیم.

فرماندار شهرستان رامشیر در ادامه از شروع آسفالت به طول سه کیلومتر در محور رامشیر به ماهشهر خبر داد، و گفت: جاده محور رامشیر به ماهشهر که حوادث زیادی را به دنبال داشت در دو مرحله مناقصه پیمانکاران آن مشخص شدند و حالا مرحله آسفالت فاز اول این پروژه به طور سه کیلومتر از امروز آغاز شده است.

وی در ادامه این خبر تشریح کرد: پیمانکار فاز دوم محور رامشیر به ماهشهر نیز مشخص شده است و دستور تسطیح و زیرسازی ده کیلومتر دیگر در کار پیمانکار برنده مناقصه قرار گرفت و به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد؛ مطالبه گری مردم را تا احقاق کامل دنبال می‌کنیم.

وی در این دیدار به موضوع انتخاب شهردار نیز اشاره کرد، و گفت: مراحل انتخاب شهردار به پایان رسید و فردا شورا صلاحیت یا عدم صلاحیت گزینه معرفی شد خود را دریافت می‌کند ، امیدوار هستیم که کارهای بیشتری در شهر صورت بگیرد و رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد .

احسانی نیا در ادامه به کشاورزی نیز پرداخت، و گفت: به فصل برداشت محصولات کشاورزی نزدیک هستیم و به امید خدا برداشت خوبی را انتظار داریم و در قبال همکاری ها و بهره گیری از یارانه های دولتی در این بخش، از کشاورزان عزیز میخواهیم محصولات خود را به سیلو هایی دولتی تحویل دهند و به دلالان نفروشند.

وی در ادامه این موضوع تشریح کرد: مسئله آرد و کمبود آن برای ما که بعنوان شهری که قطب ی از تولید گندم هستیم، بسیار مهم و حیاتی می باشد؛ و باید همه کشاورزان به این امر توجه کنند و بخاطر مبلغ ناچیز محصول خود را به شهرهای دیگر ارسال نکنند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.