• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
4

مسجد سلیمان به همگرایی همه دستگاه ها نیاز دارد/ شرکت نفت به وظایف خود در قبال مسجد سلیمان عمل کند 

  • کد خبر : 8645
  • 01 فروردین 1402 - 1:10
مسجد سلیمان به همگرایی همه دستگاه ها نیاز دارد/ شرکت نفت به وظایف خود در قبال مسجد سلیمان عمل کند 
عضو شورای شهر مسجدسلیمان خواستار حضور فعالانه شرکت نفت برای مشکلات مسجدسلیمان شد.

خابران/عضو شورای شهر مسجدسلیمان خواستار حضور فعالانه شرکت نفت برای مشکلات مسجدسلیمان شد.

عزیز قلی زمانپور عضو شورای شهر مسجدسلیمان ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز باستانی اظهار داشت: خوشبختانه در آخرین روزهای سال با تدبیر دولت محترم فرماندار شهرستان که از فرزندان خوشنام شهر می باشد بعنوان فرماندار معارفه شد و این وضعیت امید به رفع مشکلات را دوچندان کرده است.

زمانپور افزود: خوشبختانه و پس از گذشت ۱۸ ماه نیز بالاخره تکلیف مدیریت شهری مشخص شد و با حمایت های استاندار محترم شهردار پیشنهادی رسما کار خود را آغاز کرد که در همین مدت کوتاه نیز اثرات حضور یک شهردار را می توان در سطح شهر دید.

وی با اشاره به وجود مشکلات متعدد در سطح شهر گفت: رفع مشکلات متعدد شهر نیازمند همگرایی همه دستگاه هاست و شهرداری به تنهایی قادر به حل همه مشکلات نیست که امیدواریم با تدبیر فرماندار محترم شاهد رفع این مشکلات و اهتمام همه دستگاه ها برای رفع مشکلات مردم باشیم.

عضو شورای شهر مسجدسلیمان با انتقاد از رویکرد منفعلانه شرکت نفت در قبال مشکلات مسجدسلیمان بیان کرد:مردم انتظار دارند شرکت نفت به رسالت خود مبنی بر کمک به توسعه شهر و تسهیل زندگی مردم عمل کند ولی متاسفانه در عمل شاهد رویکرد منفعلانه مدیریت شرکت نفت مسجدسلیمان و بی تفاوتی نسبت به شهر هستیم.

زمانپور تصریح کرد:شرکت نفت که به بهانه قوانین بالادستی حمایت لازم را از تیم نفت نداشت و متاسفانه در سایه همین نگاه این تیم به کاندیدای سقوط به لیگ دسته پائین تر تبدیل شده است، بگوید با استناد به کدام قانون از ارائه خدمات به شهر و شهروندان امتناع می ورزد و نقش تماشاچی را در قبال مشکلات این شهر بازی می کند؟

وی در پایان اشاره داشت : فرماندار بعنوان نماینده عالی دولت به معضل بزرگ بیکاری که چندین سال بدلیل ناامیدی جوانان موجب افزایش آمار خودکشی شده ورود کند و جهت تشکیل کارگروه تخصصی برای چاره اندیشی در این خصوص اشتغال واستفاده از ظرفیت شرکت نفت با توجه به مسئولیت های اجتماعی که دارد موجب حل مشکل اشتغال و ایفای تعهدات در مورد مسئولیت های اجتماعی شرکت هایی چون نفت شود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.