• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل مطالب: 1272
2

وضعیت اسف‌بار فضای سبز بلواری های رامشیر

  • کد خبر : 8650
  • 04 فروردین 1402 - 15:17
وضعیت اسف‌بار فضای سبز بلواری های رامشیر

خابران/ در استقبال از سال نو و عید باستانی نوروز همه شهرداری های کشور در تلاش هستند که حداقل زیبایی‌ها را به مسافران نشان دهند، با این وجود قبل از رسیدن به فصل بهار اقدام به کشت انواع گل و گیاه در میادین و بلوارهایی شهر می‌کنند. گل کاری و هرس چمن هایی فضای سبز […]

خابران/ در استقبال از سال نو و عید باستانی نوروز همه شهرداری های کشور در تلاش هستند که حداقل زیبایی‌ها را به مسافران نشان دهند، با این وجود قبل از رسیدن به فصل بهار اقدام به کشت انواع گل و گیاه در میادین و بلوارهایی شهر می‌کنند.

گل کاری و هرس چمن هایی فضای سبز نکته مشترک تمام شهرداری ها در آستان ورود به فصل بهار است، واحد فضای سبز شهری در این فصل با کاشت انواع گل و گیاه تلاش میکند؛ منظره های دیدنی، شاداب و طراوت بخش بهاری را به نمایش بگذراند، اما متاسفانه امسال رامشیر فاقد این لطافت و شادابی است.

در شرایطی که انتظار می‌رفت حداقل در آستانه نوروز و ورود به فصل بهار بلوارهای سطح شهر با کاشت انواع گل و گیاه، بوته کاری شکل و شمایل جدید به خود بگیرند، اما امروز شاهد وضعیت نامناسب آنها هستیم.

در شرایطی که فضای سبز کوچک ترین شهرهای استان، امروزه طرافت و زیبایی خود را نثار مهمانان نوروزی می کنند، وضعیت بلوارهایی ورودی و خروجی شهر رامشیر با رشد و نمو بی رویه انواع علف های هرز ، و عدم هرس کاری و پاک سازی مناسب ، چهره زشت و انتقاد پذیری را به نمایش گذاشته است.

 

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.