• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل مطالب: 1272
0

شهردار مستعفی رامشیر بازمیگردد؟!

  • کد خبر : 8692
  • 14 فروردین 1402 - 23:52
شهردار مستعفی رامشیر بازمیگردد؟!

خابران/ پنج ماهی از استعفای شهردار رامشیر می گذرد و بعد از استعفای شهردار وقت، اخبار و دلیل استعفای شهردار در محفل ها، نشست های محلی و فضای مجازی دست به دست شد تا جای که از زبان شهردار مستعفی در رسانه مطلبی با تیتر میروم ولی باج نمی دهم شورا را مورد خطاب قرار […]

خابران/ پنج ماهی از استعفای شهردار رامشیر می گذرد و بعد از استعفای شهردار وقت، اخبار و دلیل استعفای شهردار در محفل ها، نشست های محلی و فضای مجازی دست به دست شد تا جای که از زبان شهردار مستعفی در رسانه مطلبی با تیتر میروم ولی باج نمی دهم شورا را مورد خطاب قرار داد.

حال بعد از گذشت پنج ماه و رد صلاحیت گزینه انتخابی شورای شهر رامشیر، خبرهای حاکی از آن است که برخی اعضای شورای شهر رامشیر به فکر بازگرداندن شهردار مستعفی و متهم کننده آنها به باج خواهی هستند!

در صورت تایید این خبر و بازگشت شهردار قبلی به پست مدیریت شبهه های زیادی از قبل موضوع باج خواهی مطرح است، و در صورت بازگشت این گزینه شورا دلیل آن را چه چیزی میتواند اعلام کند؟! زیرا همین شورا بود که در سه دوره طرح سوال نهایت منجر به استعفای شهردار شد.

در صورت بازگشت شهردار مستعفی شورا باید دلایل این امر را به صورت شفاف به سمع مردم فهیم رامشیر برسانند زیرا در زمان استعفای شهردار وقت هیچ گونه توضیحی از سوی آنها به صورت رسمی منتشر نشد و در ادامه مطالبی در خصوص باج خواهی منتشر شد! حال اگر چنین فکری در ذهنیت برخی از اعضای شورای شهر رامشیر در جریان است، نیاز می‌باشد دلایل این حرکت را جهت تنویر افکار عمومی و اقناع انجام، سپس تصمیم گیری شود.

 

 

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.