• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل مطالب: 1270
3

شخم زدن رامشیر با هم فکری عضوی از شورا !

  • کد خبر : 8707
  • 16 فروردین 1402 - 18:26
شخم زدن رامشیر با هم فکری عضوی از شورا !

خابران/ چندی پیش پیمانکاری برنده مناقصه آسفالت سطح شهر رامشیر شد، هرچند در خصوص گرفتن این پروژه شبهه های وجود دارد اما موضوع بحث امروز شخم زدن معابر اصلی این شهر توسط این پیمانکار است. این پیمانکار که با پشتیبانه یکی از اعضای شورای شهر رامشیر برنده مناقصه شد با هوشیاری جهت ادامه کار تا […]

خابران/ چندی پیش پیمانکاری برنده مناقصه آسفالت سطح شهر رامشیر شد، هرچند در خصوص گرفتن این پروژه شبهه های وجود دارد اما موضوع بحث امروز شخم زدن معابر اصلی این شهر توسط این پیمانکار است.

این پیمانکار که با پشتیبانه یکی از اعضای شورای شهر رامشیر برنده مناقصه شد با هوشیاری جهت ادامه کار تا پایان پروژه اقدام به برداشتن لایه سطحی کل خیابان های اصلی کرده است.

با توجه به اینکه در کارهای پیمانکاری باید مرحله به مرحله و با تأیید ناظر کار پیش برود، اما اینجا قاعده مستثنی بوده و پیمانکار تمام خیابان های برنده شده در پروژه را به صورت یکباره لایه برداری کرد، این کار در ادامه هرچند مورد نارضایتی شهروندان قرار گرفت اما آنچه مهم است سود حاصل از این پروژه بود.

پیمانکار میبایست معابر را تک به تک و بعد از راست آزمایی کیفیت تحویل دهد اما حال در صورت عدم تایید فعالیت این پیمانکار، شهرداری موظف به پرداخت کل هزینه، با توجه به برداشته شدن لایه سطحی آسفالت است؛ و در حالت دوم ادامه کار با پیمانکار حتی در صورت کسب نکردن تاییدیه ناظر است!

طبق بررسی های انجام شده پیمانکار برنده مناقصه ی ۵ میلیارد تومانی قرار بود که معابر و خیابان های فاقد آسفالت در انتهای برخی خیابان های آسفالت شده و همچنین جدید الاحداث را انجام دهد اما به یکباره بعد از برنده شدن با لابی گری اقدام به تغییر محل اجرای پروژه کرده است.

در این باره گزارشاتی در خصوص پیمانکاری جداگانه جهت لایه برداری از اهواز استفاده شده است و قرار است ۱۵ میلیارد تومان دیگر در خصوص آسفالت به پیمانکاران دیگر داده شود.

نکته قابل توجه و شک برانگیز، سکوت دیگر اعضای حاضر در شورا است که چرا با دیدن فعالیت این پیمانکار همچنان سکوت خود را نشکسته و با سرپرست و حتی فعالیت پیمانکار برخورد و مقابله ای نشان نداده اند!

 

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.