• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
2

جلسات خصوصی شورا با قوت پا برجاست

  • کد خبر : 8785
  • 28 فروردین 1402 - 12:13
جلسات خصوصی شورا با قوت پا برجاست

خابران/ برگزاری جلسات خصوصی و پشت پرده در شورای شهر رامشیر همچنان با قوت پابرجاست، چندی پیش در خصوص شفافیت و علنی بودن جلسات شورا سوالاتی مطرح شد، که با موافقت کلیه اعضای شورای شهر رامشیر قرار بر این شد جلسات از این پس با حضور خبرنگاران و بصورت علنی برگزار شود. سه ماه از […]

خابران/ برگزاری جلسات خصوصی و پشت پرده در شورای شهر رامشیر همچنان با قوت پابرجاست، چندی پیش در خصوص شفافیت و علنی بودن جلسات شورا سوالاتی مطرح شد، که با موافقت کلیه اعضای شورای شهر رامشیر قرار بر این شد جلسات از این پس با حضور خبرنگاران و بصورت علنی برگزار شود.

سه ماه از آخرین نشست علنی شورای شهر رامشیر با خبرنگاران گذشته است و مردم روز به روز خواهان شفاف سازی هستند اما کماکان جلسات پشت درهای بسته، در محفل های خصوصی بدون بازدهی مناسب در حال برگزاری است.

خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خابران که امروز از جلسه دیگر این مجمع اطلاع پیدا کرد به صورت سرزده در محل شورا حاضر، اما با مخالفت رئیس شورا مواجه شد، در صورتی که چهار عضو دیگر موافق به حضور خبرنگار در جلسه بودند اما رئیس شورا همچنان به خصوصی بودن جلسه اسرار داشت.

رئیس شورای شهر رامشیر که مدتی پیش بفکر رسیدن به پست شهردار بود احتمال می‌رود در تلاش متقاعد کردن همکاران خود برای رسیدن به صندلی شهرداری جهت تشکیل روزمه برای آینده خود است.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. اصرار

  2. با عرض سلام مسولین خلرگزاری محترم خابران
    و همچنین مخاطبان محترم این مجله
    بانکهای رامشیر متأسفانه سلیقه ی عمل میکنند هم در دادن وام و هم در اخذ ضمانت از پارسال دی ماه پرونده رو تکمیل کردم در بانک ملی ولی متأسفانه وامم واریز نشده و هم چنین بانک تجارت وام ازدواجی برادرم که موقه تعیین شعبه ۶۰نفر جلوترش بودن الان بعد از یک ماه مراجعه کردیم در دو نوبت بار اول گفتند ۶۸ نفر و الان شدن ۷۱ نفر
    لطفا پیگیر این موضوع هم باشید با تشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.